Fet innramming på den til høyre
de formidler og skriver budskapene på engelsk, så tror ikke det blir noe problem jeg da og budskapene er av internsjonal karakter som sportsvasking, opiumimporten usa osv.
Absolutt ikke sikkert det blir noe problem, men er vel ganske enkelt. Noen her inne kan vel bare spørre de, hvor mye selger dere til utlandet ? Innbiller meg at det er ganske små tall, men mulig jeg tar helt feil
Gratulerer! Det bilde der var på mange måter det som fikk meg inn i denne «manien» . Deler din mening med at de eldre verkene appelerer mest… for meg i hvert fall
Takker! Ja jeg føler de eldre appellerer veldig hos meg
Grattis!
Gratulerer du kliner til
helt rått!
Hvor fikk du tak i den nå?
La ut ISO på UAA uten hell, men har vært inne og søkt den opp med jevne mellomrom. En som la den ut for salg der😊
Veldig stilig, jeg vil og ha den der:)
Takker, jeg har forhørt med meg Moosey Art før. De hadde ikke noen igjen. Men kan jo være brødrene har? Går an å ta kontakt med dem for å høre😉
Godt å ha et medlem her inne som brenner for saken! selv om det også blir litt dyrt til tider
Det er også viktig å opprettholde en god tradisjon, eller hur @Fingercut …
Så nå starter den store ommøbleringen av veggpryd!
Pejac - Yin/Yang 2019
Gjorde nesten vondt å se de må jeg innrømme, selv om det var fint også Jeg åpnet ikke kassa og gjorde sjekk rett og slett for da hadde det gjort for vondt å sende de videre
Nydelige verk, gratulerer igjen morsom tradisjon vi har satt igang
Kan man spørre hva du måtte ut med for den herligheten der?
Lars Morell – Translations, 2022. Olje på lerret, ramme i vokset eik.
Fra utstillingen hans på QB i Oslo som står til 27.11. Mye fint!