Nye kunstkjøp

Pejac - Postkort innrammingen :grinning:

25 Likes

Nice! :clap:

2 Likes

Rammemakern har vært busy denne uka kan man si :blush: Fikk hentet disse to herlighetene også :heart::heart:

Pejac - so far so close e.e x/10 :fire::star_struck::heart:

Pejac - h2o e.e x/20 (bobler over dykkeren) :fire::star_struck:

31 Likes

Hadde jeg vunnet i Pøbel lotteriet, hadde jeg tatt en copy-paste på den innrammingen der :star_struck: Det ble skikkelig flott.

1 Like

Takeru Amano - The Dog

9 Likes

Ble perfekt match! Må anbefale Greåker glass og rammeservice igjen :+1:t2::blush: superhyggelig familiebedrift!

4 Likes

Eminem og Snoop Dogg

7 Likes

A few new additions to the collection over the past weeks and months. I’m seeing a pattern.


Corbin Shaw, original on textile


Richie Culver & Stine Deja _ Nervous Energy _ Limited Edition Photo Print _ Edition of 15 + 5AP’s – 43,5 x 38cm


Marina Abramovic 512 Hours. 512 Hours (2014), 2021
C-print on hahnemuhle museum etching paper, 55.88 x 55.88 cm, 100 + 10 AP


Trude Viken, Double Portrait 3. OIL ON CANVAS, 44 x 54 cm


Jake & Dinos Chapman


The Struggle Continues, original Ateliere Populaire paste up, Paris 1968

29 Likes

Den AFK’en er :fire:

4 Likes

Bijijoo

13 Likes

You have good taste :ok_hand:

4 Likes

thanks, super kind of you to say.

Tre fotografier av Sofie Kjørum Austlid fra utstillingen Rover på KÖSK.

11 Likes

Den Trude Viken originalen var bare helt rå :heart_eyes:

2 Likes

thats it - de rammer inn mine neste!

Edit; quoten funket svært dårlig :crazy_face:

5 Likes

Fixed it. Bare en liten formateringsfeil :blush: forhåndsvisningsfunksjonen på innlegg funker veldig bra, også på mobil!

2 Likes

Gjør det! :blush: Hyggelige jenter, har alt du trenger og er forholdsvis raske, gode tips og triks om du har beslutningsvegringer, alt i alt en god gammel erfaren butikk :blush: litt sånn - “så runnær vi a te treåhallt da” med et hyggelig smil.

2 Likes

«Jæ svippær innom’øm» :grin:
Hvordan er de prismessig?

Og takk, Ulrik!

2 Likes

De er gamle på pris også :rofl: Har inntrykk av at de er rimelige. De tre over her har clarity glass, doble rammer alle 3, tjukt pp og bakplate. De kom på 12,7 samlet. Begge de Pejacene er store verk også så vil tro det er rimelig. Skal det sies da at jeg fyller vel snart en stilling alene der nede og kanskje får litt ekstra bra priser :rofl:

2 Likes

Tracey Emin - Sitting with you. Etsning

28 Likes