Nye kunstkjøp

Det er to «hengsler» bak der? Det er det på mine, to skikkelig plugger og noen halvfeite skruer inn der så sitter de knall!

2 Likes

To hengsler ja! Det holder med to 20kg gipsplugger tenker du?

2 Likes

Fort deg å ta et nytt bilde uten glassene, ellers så vanker det kjeft. Få se bilder av brettene da.

1 Like

Sorry ræv bilde, men ser jeg har metallplugger som man skur inn.
Jeg tenkte nok at det var greit å være på den sikre siden :sweat_smile::+1:

3 Likes

Beste jeg kunne finne var 2 plexiglassplater så lå bare noen minutter sånn :blush: på jakt etter syrefrie mappe til nye innkjøp​:+1:t2:


2 Likes

Det der fikser en konservator veldig greit, Veldig fint bilde, sikkert ennå finere live.

1 Like

Var helt rått live! Gleder meg til det overtar hedersplassen i stua :relaxed:

2 Likes

Du bruker gipsanker i metall her, gjør du ikke?

1 Like

Send bilde til dem GP og be om nytt

5 Likes

Er det en driva plugg? Ser slik ut mtp gjengene skruen har. Om det er det mener jeg de er beregnet for ca 10kg. Henger jo nå ser jeg, men finnes flere bedre løsninger for tunge ting om du vil være på den trygge siden. Essve duck eller riktig montert ekspanderende gipsanker f.eks.

2 Likes

Det skal holde fint med to slike

6 Likes

Bruker disse selv! Burde holde lenge :slight_smile:

2 Likes

Du mener disse burde holde? Tipper bildet veier 40+ kg :joy:

Kjør på med plugger istedenfor. https://www.maxbo.no/gipsplateanker-hm-5x65-s-metrisk-skrue-4-stk-p2494377/?gclid=Cj0KCQiA4uCcBhDdARIsAH5jyUl2HcFMls_CJ5Hh3iPf0nXBEt28I26QxkmwqVGOvpb7HmxEvequIGcaAoxNEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

30kg per plugg

3 Likes

Eller anker om du vil😀

2 Likes

Ja, ingen byggmester jeg som du ser :joy:

2 Likes

40 kg ??? :flushed::flushed::flushed: er ikke det utrolig mange kilo for et innrammet stykke papir ? Hadde vært artig om du satt det på badevekten, så hadde vi fått svaret :smiley:

2 Likes

Sånn her er det, funker knall.

4 Likes

Ikke for å være kjip, men for å være litt kjip likevel - kan ikke denne diskusjonen om oppheng, kroker, plugger etc. fortsette i en av de mange andre trådene med dette temaet?

6 Likes

Tar det på min kappe :sweat_smile: sklei litt ut her.

4 Likes