For ikke å glemme linseluset man skimter bak disse flotte invaderne <3
Plukket med meg en Felix Treadwell fra en av New York messene
Tre fotografier av Thyra Dragseth klare for veggen.
The Masterpiece, 2021
Odivelas, 2021
Tulips, Frozen, 2022
Odivelas hadde en fantastisk farge🤩 Finnes det i andre størrelser? På sidene til Oslo fotokunstskole ser det noe større ut
Enig!
Ikke som jeg vet om – dette er 30x40 cm, det ser kanskje litt mindre ut på bildet pga. det større som ligger over. Edisjon på 5 + 2 AP, er flere igjen. Fyr avgårde en mld. til henne på Insta!
Det som ligger i artikkelen på Oslo FKS er en «skisse til en eventuell utstilling»/illustrasjonsbilde, ikke et ferdig verk (se bildeteksten) – Det sanselige, begjærende mennesket oppleves undertrykt
Dragseth jobber nå på ulike vis med å skissere opp ulike størrelser, formater og sammensetninger av utstillingen Concealed Carry
Ikke kunst men siste tilskuddet i Swatch Art Journey, Swatch Basquait settet syntes jeg var så pass kult at jeg måtte bare ha det.
For noen år siden kom jeg over dette Ludvig Eikaas-motivet på jobb. Den smått vittige dressjakken av makrell og «streken» til Eikaas gjorde at jeg ble en tilbakevendende gjest, og bildet ga meg alltid et smil om munnen. Etter en stund på jakt fikk jeg omsider tak i mitt eget eksemplar av «selvportrett med makrelldress»
Billy Childish - volcano, 2022.
22 Colour Screenprint with Lithographic elements on Somerset Velvet warm white 400gsm.
Veldig happy!
Den var flott! Bra kunstner
Endelig fått fatt på denne av Shrigley – stått høyt på lista siden jeg så den på veggen hos @Ulrik ifm. et annet kjøp i 2021. Synes det er rart at de fortsatt har en del edisjoner igjen av denne hos ShrigShop/Wallner. Mangler vel et dyr
Untitled (Shit), 2012. Silketrykk.
Et av de bedre til Shirgley IMO. Ser at Wallner skriver det heter “Untitled (Shit)”, men før har jeg lest at tittelen på trykket har vært “Everybody Likes Colourful Shit”, som er en mye bedre tittel i mine øyne. Veldig skarpe og fine farger.
Mange god og fine kjøp på deg @blanked de siste dagene!
Tenker på The Wire(Clay Davis) når jeg ser det trykket
Klasikkere!
Konge serie og herlig karakter!