Two new watercolor works—I’m thinking about cutting out the small works and framing them individually
Samlingen min begynner å bli ganske kvinne-tung – det meste er nakne damer! På tide med litt balanse, så nå gleder jeg meg veldig til jeg får inn denne mannen fra Oscar yi Hou.
Verdt å ta en titt på Oscar yi Hou for de som ikke kjenner til ham – jeg oppdaget ham selv først i dag gjennom AA, og falt med en gang for dette verket. Han har allerede hatt en soloutstilling på Brooklyn Museum som 24-åring, og omtales som en lovende ung kunstnerne i New York.
Hva var prisen på denne?
16 500 pluss BKH-avgift.
Det må du legge ut når den er ferdig😁
Der den landa ja..gratulerer! Gledes til å se innramming
Ja var heldig som fikk den,- mest lik Keith Haring sine farger, men jeg likte godt de andre også ble det også en på deg?
Overraskende lite som ble solgt til Norge. Mesteparten ble solgt til utlandet av både trykk og originaler
Var for sent ute.
Kun intr i originaler, og da snevrer det seg litt. Igjen gratulerer.
Ja ser den, og heldigvis var dette en original Kommer noen lerreter, så er bare å ta kontakt
Var på Grafikk Oslo på søndag og så nye utstillingen med Anders Sletvold Moe og Roar Wold. Så da ble det en runde på Finn og kjøpe noen Roar Wold trykk!
Anbefaler Grafikk Oslo, kommer mye bra der fremover også!