Nye kunstkjøp

Sinnsykt nice og svært god smak! Gratulerer med flott verk!

3 Likes

Martin Whatson x Sandra Chevrier - Peace

14 Likes

Akkurat kommet hjem etter en måned offshore så hadde diverse prints ventende hjemme etter mye dødtid på jobb :slight_smile:


PEZ H0pe Sc0tch

MadC NYC1982

Snik Falling out of consciousness AP Pink

Martin Whatson En Pointe HF White

11 Likes

Liker Peace bedre og bedre. Sandra mente selv at motivene med Whatson bakgrunn var mest spennende da disse var mer ulike hennes orginale verk, selv om de muligens trengte noe mer tilvenning.

Blir spennende og se utviklingen på disse trykkene, regner ikke med at alt rammes inn. Er enda ikke kommet noen på finn eller E-bay så foreløpig vanskelig å få tak i.

Grattis! :slight_smile: Akkurat som @Phly, så liker jeg Peace bedre og bedre, jeg også. Leverte mitt til rammeverksted på lørdag. Gleder meg til å få det i retur.

1 Like

Takk @Phly og @andyman. Jeg er fortsatt meget bitter etter hva som skjedde i Svg, men sånn er nå livet… Om det er noen her inne som er virkelig sugne på Peace, så er det bare å komme med et bud. :wink:

1 Like

Så du likte det egentlig ikke så godt? Men kjøpt i frykt for å gå glipp av det? Er det slik å forstå?:blush:

Hehe. Jeg var innstilt på Baboom, men etter 4 timer i kø så tok jeg det jeg fikk. Om det vokser på meg gjenstår å se, men innen den tid så kan det være det har dukket opp noe annet som heller får en plass på veggen. (og jeg lagrer ikke kunst andre steder enn på veggene. :innocent:)

3 Likes

Synd dere som ventet ikke fikk Baboom. Glad at eg va nummer 9 å fikk tak på et, men får litt bitter ettersmak etter hvordan det ble gjort. De 15-20 første skulle fått seg et eksmplar, men detter har jeg jo bemerket i andre tråder her inne. Peace er for all den også et flott trykk. :smiley:

2 Likes

Hentet denne hos rammemaker i dag.

Fruen likte bilde og jeg hadde i tillegg sansen for Haring innspillet…dessverre ble bilde for lite for veggen og dermed ble det ramme med passepartout.

Det er nok som å banne i kirken for en del av dere men…det er olje på akryl :fearful:


95x85 ferdig innrammet

9 Likes

Denne var kul.
Hvem har laget denne?

1 Like

En skotte som har malt den, Steve Johnston

1 Like

stilig med Bates tag’en, en av mine favoritt graffitikunstnere!

1 Like

Synes det er helt kurant å kjøpe når man har stått over 4 timer i kø og kommer utenbysfra. Det er en nå eller aldri situasjon og man hadde akkurat fått melding om at ønsket print ikke var tilgjengelig allikevel

2 Likes

fikk god deal så det ble kjøpt et tykk og i samme slangen.
er vel ingen tvil om hvor denne stammer fra :smirk:


50x50 inkl.ramme

4 Likes

Var litt ironi i innlegget. Noe han skjønte. Men også litt alvor i det.
Så du mener oppriktig at å bruke over 10k på et “trøstekjøp” er helt kurant fordi man har stått i kø?

2 Likes

Hva har verdien noe med dette å gjøre? Det er opp til hver og en å avgjøre hva man har råd til. Det er en sjelden utstilling med eksklusive print i lavt opplag så skjønner godt hvorfor folk heller mot å kjøpe i en slik situasjon selv om man er i tvil. Bedre å kjøpe og angre enn å ikke kjøpe og angre.

9 Likes

Fordi det er mye penger å bruke på noe man egentlig ikke ville ha. Nå er det ikke sikkert han var helt der, men ifølge deg er det helt kurant.
Men så blander du inn ekslusive print i lavt opplag som argument. Da er du vel over på kjøp som investering? Noe vi ikke duskuterte…

2 Likes

Ja, det er helt kurant. Det må være opp til kjøpers vurdering hva de ønsker å bruke sine penger på. Om jeg har stått i 4-5 timers kø for så å finne ut at det verket jeg egentlig hadde lyst på ikke var tilgjengelig. Så klart jeg da ville vurdert verk som var av litt mindre interesse men fortsatt tilgjengelig.

Du sier 10k er mye penger å bruke på noe man egentlig ikke vil ha. Det er vel en individuell vurdering og igjen noe som kjøper selv må ta stilling til.

4 Likes

Ja da registrerer jeg at det er flere som synes dette er kurant. Den holdningen kan jeg ikke støtte, men kjør på de som vil. Dreier seg nok i stor grad om frykten å ikke få tak i noe.
Vi snakker ikke om å stå i kø for å få tak over hodet til studiestart her…