Nye kunstkjøp

Conor Harrington

Kom i posten i dag. Greit å friske opp hjemme med noe fargerikt :sunglasses:
Chor Boogie-Boogie birds

Fikk litt vibber fra den tjukke fuglen i angy birds😂

Heisann. Ja, det er favoritten i samlingen☺️
Kunstneren heter Conor Harrington.

Da var mehdi endelig tilbake fra innramming, sykt fornøyd med det bildet her

Nydelig innramming, og Mehdi er en rå kunstner!

Nice bilde! Hva tror du budskapet er?

Budskapet må være å ikke fly et halvt fly inn i en halvferdig IKEA kommode, for da faller du ut av det halve flyet

Fra Mehdi:

“Aeroplanes are symbols of humankind’s industrial ambition. They are made by us humans who at the same time carry hope and fear through our lives brought on by our ambitions. Like other dimensions in our lives there is no no end to our ambitions and no end to our hopes and fears. What we want is in the air, incomplete and extremely vulnerable. This is me, this is you and the story has no end.”

Mange takk:-) Han sjekkes herved ut!

Dukket opp i dag, storfornøyd med en bitteliten HM…

Lucky you!

Hvordan fikk du tak i det AP frimerket der? :monkey::dash::dash::dash:

Sett bort i fra at bildet måtte stå på hylle siden det er utleiebolig, er jeg veldig fornøyd med mitt aller første kunstkjøp :slight_smile:

@helstr Gratulerer.Ditt første kjøp blir du å huske resten av din karriere som kunstkjøper.

Mottatt i posten i dag, så nå får endelig Paintbrush Girl litt konkurranse om hvem som er “skumlest”

Cow going abstract. Triptych av Roy Lichtenstein fra 1982. Happy :smiley:

Får trøste meg med nye Snik som kom på veggen i dag etter det gikk så dårlig med forsøket på å få Sandra. Ble flytende med rød bak passepartout på enkel svart list hengende på kalkmalt vegg :slightly_smiling_face:
.

Her er utsikten hennes…

SNIK - FIX THE SKY Print Release

Gratulerer. :slight_smile: Flott bilde og kul vegg. Tror faktisk jeg hadde valgt en grå passepartout uten at det egentlig er så viktig. :slight_smile:

Endelig.
Særdeles fornøyd med dette.
Tidlig Dolk.
Last Mona.
2008.