Nye kunstkjøp

Da fikk jeg endelig det formidable 140 x 71 cm Murakami-trykket hjem. Etter min objektive mening en riktig godbit :slight_smile:

IMG_0796

36 Likes

@GalleriSundgaarden. Fantastisk.Offsetlito eller serigrafi?

1 Like

Det er offset litografi, og ikke på det aller tykkeste papir, men fortsatt lekkert :slight_smile:

1 Like

Ja lekkert er det uansett!!

1 Like

Mine nyeste kjøp er:

Snik - fix the sky (rosa)
Alessio B - urbannation berlin, custom spray på ark til meg.
Sage B - Pressure #1
Prefab77 - Loyal to none, silver white
EU bob - “Clouded, This Boys Future Is” og “I Find Your Lack Of Faith Disturbing”

Blir mye å ramme inn i nærmeste framtid :smiley: men har kjøpt hus i dag, så mye nye vegger å fylle!

13 Likes


Carlos Martin - Peaceful moments
Original på papir.
Veldig fornøyd, både med kvaliteten på bildet og med fantastisk service fra kunstneren.

8 Likes

En nydelig Push, Garcón. En av de heftigeste innrammingene jeg har hatt gleden av å eie :slight_smile:

Ser ikke så stor ut, men veier et tonn. Flytende ser bra ut. Kvalitetspush med kvalitetsinnramming fra Finerart.

IMG_0801IMG_0799

22 Likes

Grattis! Ser veldig bra ut!!

1 Like

Mange takk @Groms :slight_smile:

Helt rått! Grattis :slight_smile: De rammene er kunst i seg selv!

1 Like

Ser at de nye trykkene fra Push kommer i denne håndlagede massive bøkrammen (m UV70 kunstglass).


My Laundry Bag av Rob Pruitt. Dette er en bag i lerretstoff, i opplag på 20 stk, laget for soloutstillingen til Rob Pruitt hos Rod Bianco.

Takk til Gard for en super omvisning i galleriet! Anbefaler andre KV medlemmer å stikke innom Rod Bianco når/hvis dere er i Oslo. Da får dere garantert se mange fine bilder, og ikke minst slått av en hyggelig og lærerik kunstprat med Gard :blush:

10 Likes

Fikk en ny Snik i hus i dag, “What you’re soul sings” dette er visst en variant som ikke ble solgt offentlig, er merket med GG A/P.

15 Likes

Den var flott! Har en av den samme, bare carl cashman collab. Hvor fikk du tak i den?

Fikk tak i den via en hos Goldmark :+1: Snik lurte på det samme, hehe.

Meget fornøyd med denne. God fredag! :slight_smile:

24 Likes

Danny Boatfiield tilbake fra innramming

5 Likes

Og et bilde fra Anette Moi som skal opp på barrnerommet

8 Likes

An offer I couldn´t refuse…
Måtte bare ha denne.

Nick Walker - Dirty Girl.

Ikke helt stue-materiale, kanskje.
Men gjør en test… :sweat_smile:

7 Likes

Det danses på veggene for tiden…

12 Likes