Nye kunstkjøp

Neida, den er ikke veldig stor, @Onkeljohn.
28 cm.
Den er plassert på en hylle/vegg i mur, som skal/skulle fungere som et litt “røft designelement” i kontrast til trematerialene.

2 Likes

Et par nye Sinnsykshit’er på plass - Herlig kvalitet! :slight_smile:

IMG_0860

12 Likes

Kan legge til at det siste bildet er spray (graffiti + stensil) på kobberplate, og med klarlakk på toppen, og herligheten er rammet inn i eik. Det er altså ikke glass som reflekterer…

MissMe har sluppet 50 prints HF på galeriecoa idag. :slight_smile: 122 x 53 cm cirka, så mye for pengene! Fortsatt tilgjengelig.


6 Likes

Not my cup of tea :roll_eyes:

Deilig! Tenk så kjedelig om alle likte det samme. :slight_smile:

8 Likes

Lot meg friste av en spray can.
Siden det henger en del tagget kunst på veggene, er det bare rett og rimelig å komplettere med selve “verktøyet”.
Boksen.

Mr Brainwash.
2013.

21 Likes

Kult!

1 Like

Hvor ble det av Kaws?

En liten kosmetisk reorganisering ga den en presentabel hylleplass på andre siden av mur og vegg. :wink:

1 Like

Fytti grisen for en kåk, det der ser gjennomført rått ut Max! Herlig med god smak når man har litt å rutte med :+1:t2::grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

24 Likes

Jeg takker, @Witchdoctor!
:wink:

1 Like

Til neste gang anbefaler jeg en god barbequesaus fremfor ketchup til burgeren !

10 Likes

Helt enig Thomas :joy:

Personlig ekstremt fornøyd med denne! Motivet treffer meg på veldig mange punkt :grinning:

Fake Love av FAKE

14 Likes

I gledesrus etter å ha fått en MW - Tiger. Kjøpte jeg denne:

Må virkelig si at denne overgikk alt jeg hadde av forventninger. Problemet mitt er at jeg ikke har veggplass igjen. Har virkelig lyst til å få den opp på en vegg. Vurderer derfor om badet kan være et alternativ. Noen som har erfaringer med å ha bilder på våtrom? Risikerer jeg at lerretet blir ødelagt av fukten?

4 Likes

Ja

1 Like

Lerret er mange ganger mer hardført enn papir, men det er en risiko uansett.

Skal definitivt opp på veggen. Herlig trykk fra 1UP crew. Blir nok ikke rammet inn før nærmere mars, så deler et bilde :wink:

10 Likes