Nye kunstkjøp

Er den kjempestor,eller står den bare på en liten hylle ? Men kul uansett da!!

Neida, den er ikke veldig stor, @Onkeljohn.
28 cm.
Den er plassert på en hylle/vegg i mur, som skal/skulle fungere som et litt “røft designelement” i kontrast til trematerialene.

Et par nye Sinnsykshit’er på plass - Herlig kvalitet! :slight_smile:

IMG_0860

Kan legge til at det siste bildet er spray (graffiti + stensil) på kobberplate, og med klarlakk på toppen, og herligheten er rammet inn i eik. Det er altså ikke glass som reflekterer…

MissMe har sluppet 50 prints HF på galeriecoa idag. :slight_smile: 122 x 53 cm cirka, så mye for pengene! Fortsatt tilgjengelig.

Not my cup of tea :roll_eyes:

Deilig! Tenk så kjedelig om alle likte det samme. :slight_smile:

Lot meg friste av en spray can.
Siden det henger en del tagget kunst på veggene, er det bare rett og rimelig å komplettere med selve “verktøyet”.
Boksen.

Mr Brainwash.
2013.

Kult!

Hvor ble det av Kaws?

En liten kosmetisk reorganisering ga den en presentabel hylleplass på andre siden av mur og vegg. :wink:

Fytti grisen for en kåk, det der ser gjennomført rått ut Max! Herlig med god smak når man har litt å rutte med :+1:t2::smile:

Jeg takker, @Witchdoctor!
:wink:

Til neste gang anbefaler jeg en god barbequesaus fremfor ketchup til burgeren !

Helt enig Thomas :joy:

Personlig ekstremt fornøyd med denne! Motivet treffer meg på veldig mange punkt :grinning:

Fake Love av FAKE

I gledesrus etter å ha fått en MW - Tiger. Kjøpte jeg denne:

Må virkelig si at denne overgikk alt jeg hadde av forventninger. Problemet mitt er at jeg ikke har veggplass igjen. Har virkelig lyst til å få den opp på en vegg. Vurderer derfor om badet kan være et alternativ. Noen som har erfaringer med å ha bilder på våtrom? Risikerer jeg at lerretet blir ødelagt av fukten?

Ja

Lerret er mange ganger mer hardført enn papir, men det er en risiko uansett.