Ser veldig bra ut! Hvor handler du Stikki Peaches?
Takker, @jbroks!
Stikki Peaches handles nok primært direkte fra galleri.
Det var dit jeg valgte å gå.
Finner lite eller intet på “annenhåndsmarkedet”.
Stikki Peaches er fra Canada, og stor der og i USA, men også på øvrige kontinenter. Tenker en sondering med gallerier i Canada og USA gir bra resultat.
Jeg var selv så heldig at jeg handlet direkte fra kunstneren, men det begynner å bli mange år siden. Jeg sa faktisk «surprise me» når det kom til farger og motiv på det siste canvaset jeg kjøpte. Ble veldig fornøyd, men hadde nok aldri gjort det igjen 
Vet at Station 16 Gallery er et av galleriene han har jobbet mye med de siste årene, sjekk ut de. Ser ut til at det kom ut noe på papir nå nettopp 
Uansett, Station 16 Gallery og Stikki Peaches har begge instagramkontoer verdt å sjekke ut hvis man ønsker å se noe litt nytt.
Støtter den!
Jeg handlet selv hos Station 16 Gallery i Montreal.
Supert galleri, med nært samarbeid med Stikki Peaches.

Nydelig 
Flott match!! 
Passet godt inn der 
Kullt MAVA!
Endelig kom det. 4 måneder forsinket, men godt som gull 
Pushwagner - Planet news
Et par andre høst/vinterkjøp som jeg er godt fornøyd med.
Henrik Uldalen
Sverre Bjertnes
Woow! Gratulerer ! Kjempe lekkert!
Lenge siden jeg fikk den, men pakket den nylig ut og har nå fått plassert den i hyllen. Må si at en Kaws companion tok seg bra ut. Dette er open edition (black - flayed) og var verdt de ca 2.000 den kostet. Veldig fornøyd, men tror jeg må få en til ved siden av som ikke er flayed.
Tipper du samler på dolk bøker😉
Banksyene på plass. Alle spørsmålene du fikk på flyplassen av lokale myndigheter i Tel Aviv på hjemveien gjorde d nesten ikke verdt d. Bare nesten…
De kjørte en sånn detektor-ting på alt, spørsmålene haglet før jeg tilslutt ble geleidet til gaten av sikkerhetsvakter som fremdeles ikke var ferdig med spørsmålene. Jeg var ikke særlig høy i hatten når en Hulk-lignende fyr sa “I know what it is, and it’s not cool” mens han studerte motivet på bildet. Der og da trodde jeg de skulle konfiskere det.
Men, men - gir du meg et Dolk-canvas i bytte skal jeg alltids vurdere det. 
Hva svarte du / sa du til dem da? 
Haha. Fikk samme regla selv. Må aldri finne på å si at man har Palestina som mål når man lander… når man skal hjem er det lite de kan gjøre
Så du møtte Alaa
Håper det var en fin tur!
Jeg sa jeg kjente til en sørlending ved navn @Tommy_Jensen, og ba dem “better recognize” samtidig som jeg knipset fingrene mot dem.
Nei, du - jeg svarte høflig på alt de kom med. Har hørt skrekkhistorier der de tar inn folk til avhør i flere timer. Best å bare være ydmyk, og nikke høflig til det de spør om.