Nye kunstkjøp

Skjedde her da?!? :open_mouth:

Det er ikke vits å legge ut noen nye bilder her nå etter det der! :smile:

GROVESTE PÅ LENGE!!

1 Like

Sykt!!! Henger de oppe til vanlig eller?

Ææhh… Shit, nå satt jeg morgenkaffen i vrangstrupen! Fantastisk, takk for bilder @johnj

1 Like

Steike! Her gir du til og med Gard konkurranse. Imponerende samling.

Helt rått!

1 Like

Helt sykt. Håper du har en god innboforsikring. :smiley:

Tenkte å legge ut et bilde av min nye Miss Universe, men nå kan det være det samme…
Internet er rundspilt!

2 Likes

å komigjen a @trondbond tåler alltids å se en MU :heart_eyes:

Ok…@johnj du er herved avslørt som Dolk :slight_smile:
Fra spøk til revolver, imponerende samling og takk for deling!
Jeg syns du @trondbond skal legge ut bilde av MU, er en verdig måte å ta tråden ned til oss dødelige igjen :slight_smile:

1 Like

mye fint der @johnj !

Var dårlig med napp hos tegneseriedamene i dag, trøsten får være at denne kom på døren i dag. Knallfornøyd!

Litt gøy er det at jeg hadde The Unveiling fra før av dette er baksiden av samme mappe:

9 Likes

Fantastisk!!! :smiley:

Endelig på plass! :smile:

9 Likes

takker takker - det henger på veggen ja :slight_smile:

Regner med han har ekstra forsikring på dette, sikkert mer lønnsomt. Nydelig samling, også smart å investere i originaler foran print. Hva er grunnen til at du ikke har de hengende fremme?

Ingen plass? Kjøpt i hovedsak for investering?

Sake: som alt inbo må også bilder forsikres :slight_smile: angående henge på veggen: les ovenstående. Jeg går nok for både prints OG orginaler.
Kjøper mest for å tekke samlergenet+det estetiske øyet, men skader heller ikke om det stiger i verdi.

Var litt rask der ja, bra de henger på veggen, slike skjønnheter fortjener å bli sett :slight_smile:

men har du da økt innboforsikring eller har du tatt ut egen forsikring på disse?

Heldigvis holder innboforsikringen min inntil videre, men med nok verdier må denne økes og tenker jeg det sikkert er bedre med en spesialforsikring foran skyhøy verdi på innbo

1 Like

Ingen problem :smile:
Vel, hvordan jeg selv har løst det ønsker jeg å holde litt mere privat.
Men generellt slik jeg har forstått det, så kan du vel gjøre begge deler. Altså innbo ELLER spesial forsikring

Det viktigste er nok å lese det med liten skrift

1 Like