Nye kunstkjøp

Der har du det!!:grinning:

2 Likes

Det var lekkert. Gratulerer (med flott unikt bilde og dagen)!

2 Likes

Gratulerer med overstått. Skal vise min bedre halvdel denne posten i håp om at hun tar hintet :smile:

3 Likes

Vakker DDD. Den originale kobberplaten (ser enda penere og varmere ut i virkeligheten). To sider med to varianter, signert på begge sider :slight_smile:

Må takke for fantastisk service fra Pos Prints!

44 Likes

Woooow!! Skikkelig stilig​:ok_hand:t2::dart:

1 Like

Paul Insect dead rebels series - dette er Silver Sid. Fikk tak i den like før Picturesonwalls stengte dørene.

10 Likes

Rålekker! :slight_smile: Liker alle detaljene som årstallet 1988 på flasken, fotball på TV, og at dere også har fått med dere det fantastiske bylandskapet sinnsykshit er kjent for. Bildet oser over av god stemning og helg.

1 Like

Takk for det! Det er en god del personlige detaljer i maleriet, ja. Fotball, whiskey, fødeår, vinyl, datoen jeg og fruen giftet oss, m.m :slight_smile:

4 Likes

Plukket dette med hjem fra London. Etter en tur og handle treverk, mappe og teip var det klart til innsjekk hos SAS. De mistet det bare en gang på Gardermoen. Trygt i Bergen nå. Kommer i ramme før uka er over :smile:
Beste trykket i 2017 i mine øyne. Fikk sammenlignet med originalen i trykkeriet i London også, stas.

16 Likes

Ser veldig bra ut! Kan man spørre hvor du kjøpte det i London? Og hvilken rammemaker bruker du i Bergen for et slikt verk (skal muligens ramme inn noe selv der i nærmeste framtid)?

Desverre kjøpt (dyrt) privat, av en veldig hyggelig brite. Dwter trykket hos Jealous i London og jeg fikk en omvisning i hele trykkeriet av eieren etter jeg fortalte jeg hadde kjøpt det.
Rammer inn hos Vault Studios.

2 Likes

haha… rått trykk… :sunglasses:

Når dukket denne Shrigley opp på radaren? Par mndr siden?

1 Like

Dette trykket gjorde meg oppmerksom på han i sommer. Angrer på at jeg ikke hev meg rundt da og kjøpte det. I dag fjernes statuen han har hatt stående i 2 år på Trafalgar Square i London.
Han har en ganske imponerende CV.

3 Likes

En til DDD Cube. Unik AP versjon som kommer til å havne i flytende innramming :slight_smile: Flott papir!

14 Likes

Innhold til innramming, ferdig til uka! :blush:

1 Like

Ekstremt fornøyd med mitt siste kjøp! Synes det ble en flott Painter👍 Takk til @GalleriSundgaarden for super service.

9 Likes

18 Likes

24 Likes

Nettopp kjøpt?

Jepp!