Nye kunstkjøp

Enig i at den missme’en er rå. Hadde man bare vært ungkar og spillemann…

2 Likes

Åpnet akkurat denne. Vanskelig å se på bildet, men er tykke lag med maling/olje. Noen av det råeste jeg har hatt i hus :blush:

50 Likes

Daaaaamn! Helt rå!! :exploding_head::exploding_head::star_struck:

1 Like

Veldig fint! :slight_smile:
Et skritt på veien til et lerret?

1 Like

Fantastisk! :heart_eyes:

1 Like

Bjarty på IG, forsøkte legge ut en video. Litt mer HF enn hva som vanligvis er på trykkene når de oppgir “HF” :slight_smile:
Nja, hadde tatt til takke med en slik versjon av grab your guise også :slight_smile:

hehe! fruen min var storfornøyd med bildet, så det går ann selv om man ikke er ungkar også :wink:

1 Like

Sa*an!!:heart_eyes:
Denne slår vel Modern M i mengde HF ser det ut til?
Er masken i gullflak?

:smiley: Nei, oljemaling. Den øverste delen, det som ser brunt ut rundt hodet er “gold leaf”. Vil anslå at ca.60% av verket er oljemaling.

1 Like

Da var denne klar for en vegg.

Pøbel - Lofoten.
2012.

Trioen er komplett.

23 Likes

MissMe lager kule trykk hun, men føler det blir samme gate som Sandra Chevrier (dvs samme type motiv hver gang).

Vel, det fortjener en kommentar. MissMe har en serie av bilder med små variasjoner med samme motiv. Dette har for øvrig både et sterkt budskap, punsj og et røfft uttrykk. I mine øyne veldig kult! Ellers er det stor variasjon på motivene, men alltid med et budskap i bunn.

SC har masseprodusert damer med fuktige lepper og et sultent blikk over lang tid nå. Platt og kommersielt er min eneste tolkning av henne (sorry SC fans)

Synes det blir langt over mål å sammenligne disse to!

3 Likes

Ivan Alifan
“Obedient Wife”
70x50cm, giclée, opplag 25.

17 Likes

Atle Østrem :fire::ok_hand:

21 Likes

Veldig fine - grattis!

Kom på at jeg har to stk selv som dessverre står i boden… Må finne plass til disse - akryl på plexiglass :grinning:

8 Likes

Endelig kom denne råtassen opp på veggen.

26 Likes

Ny salme fra Jonas Menigheten!
Meget bra levert @JonasLeborg !
Og for et trykk👌🏻

16 Likes

Sandra Chevrier sine Skateboard innrammet med artglass. Ble utrolig kult.


24 Likes

Utrolig artig å se disse rullebrettene bak glass og ramme :slight_smile:
Grattis med et pent resultat :+1:

1 Like

Takk. Resultatet ble helt vanvittig bra