Nye kunstkjøp

Etter mange måneder med oppussing å mye nytt liggende i tuber, så var det på tide å få litt i rammer.

Digger MissMe bildet! Flytende innramming?

Nei, det ble med passepartout. Bilde ville oppføre seg bedre da sa de. Ble bra​:grin::ok_hand:

Enig i at den missme’en er rå. Hadde man bare vært ungkar og spillemann…

Åpnet akkurat denne. Vanskelig å se på bildet, men er tykke lag med maling/olje. Noen av det råeste jeg har hatt i hus :blush:

Daaaaamn! Helt rå!! :exploding_head::exploding_head::star_struck:

Veldig fint! :slight_smile:
Et skritt på veien til et lerret?

Fantastisk! :heart_eyes:

Bjarty på IG, forsøkte legge ut en video. Litt mer HF enn hva som vanligvis er på trykkene når de oppgir “HF” :slight_smile:
Nja, hadde tatt til takke med en slik versjon av grab your guise også :slight_smile:

hehe! fruen min var storfornøyd med bildet, så det går ann selv om man ikke er ungkar også :wink:

Sa*an!!:heart_eyes:
Denne slår vel Modern M i mengde HF ser det ut til?
Er masken i gullflak?

:smiley: Nei, oljemaling. Den øverste delen, det som ser brunt ut rundt hodet er “gold leaf”. Vil anslå at ca.60% av verket er oljemaling.

Da var denne klar for en vegg.

Pøbel - Lofoten.
2012.

Trioen er komplett.

MissMe lager kule trykk hun, men føler det blir samme gate som Sandra Chevrier (dvs samme type motiv hver gang).

Vel, det fortjener en kommentar. MissMe har en serie av bilder med små variasjoner med samme motiv. Dette har for øvrig både et sterkt budskap, punsj og et røfft uttrykk. I mine øyne veldig kult! Ellers er det stor variasjon på motivene, men alltid med et budskap i bunn.

SC har masseprodusert damer med fuktige lepper og et sultent blikk over lang tid nå. Platt og kommersielt er min eneste tolkning av henne (sorry SC fans)

Synes det blir langt over mål å sammenligne disse to!

Ivan Alifan
“Obedient Wife”
70x50cm, giclée, opplag 25.

Atle Østrem :fire::ok_hand:

Veldig fine - grattis!

Kom på at jeg har to stk selv som dessverre står i boden… Må finne plass til disse - akryl på plexiglass :grinning:

Endelig kom denne råtassen opp på veggen.