Nye kunstkjøp

https://instagram.com/p/BmBu-SrhjcG/

Trykk med mye HF fra Jake Wood Evans kom i dag. Imponerende hvor bra det var.

23 Likes

Studentlivet ser herlig ut😊

1 Like

Ser veldig bra ut! Mitt hadde dessverre fått seg en kakk på tuben under reisen og er i en slik stand at det må sendes tilbake.

Kjedelig! Regner med at det blir ordnet fort, synes Jake og hans medhjelpere var raske og profesjonelle mot meg i alle fall.

Ja, jeg sitter med samme inntrykk selv. Fikk raskt tilbakemelding etter jeg sendte mail med bilder om at han både ordner med retur av printet jeg har fått og at han skal få lagd et nytt i løpet av neste uke, så det løser seg nok helt uten problemer. :slight_smile:

1 Like

Skurk på plass over sengen (og blir inspisert av pus):+1:t2:

21 Likes

Platesignert Warhol-serigrafi fra CMOA i Pittsburgh, 1986. Selvinnrammet for nå.

8 Likes

AP fra Jake Wood Evans etter at det første ble skadd i frakten.

17 Likes

Også dette lerretet fra AFK.

9 Likes

“Love Lenticular” (2016).
Ben Eine.

6 Likes

Tøft👍

1 Like

Virkelig bra samling! Glad for å se kunstverket mitt med tittel: “sommerfølelse” henge på veggen bakerst der på bilde nr to.

1 Like

:gem::eyes:

14 Likes

Kanskje LOVE er et noe paradoksalt motiv fra Ben Eine sett i lys av dette: :wink: :boxing_glove::broken_heart:

2 Likes

Har du denne enda,?? Miss universe lerretet,? I så fall er du interessert i å selge eller bytte?

Ikke bra!
Han burde definitivt utøve sin “LOVE” på en dame ad gangen…
Sånn cirka.
Så kan han i samme slengen ta et oppfriskningskurs i “Anger management”. :wink:

1 Like

Hei. Bilde er dessverre ikke til salgs.

Da er Dolk GWT kommet i hus :heart_eyes: takket være en hyggelig KV medlem :slightly_smiling_face:

23 Likes

Dolk
Prisoner
2007

Et motiv som vokste over litt tid.
Helt OK å ha en litt “early days”-Dolk.
Også.

prisoner1

24 Likes

Fikk tak i to av disse godbitene på realese.

Save by Wes 21. Opplag på 15

11 Likes