Nye kunstkjøp

Jeg kjøpte det direkte av Roamcouch. Nå husker ikke jeg eksakt pris, men tipper 15’-20’.

Da var denne endelig levert.
En rakker av en piece, som på sin åpenbare måte vil fange oppmerksomheten…:sunglasses:

David Shrigley.
I´m So Great.
2014.

Stilig!! Hvem er dette av? Tenker da på mannen med maske.

Conor Harrington :+1:

Trykk med mye HF fra Jake Wood Evans kom i dag. Imponerende hvor bra det var.

Studentlivet ser herlig ut😊

Ser veldig bra ut! Mitt hadde dessverre fått seg en kakk på tuben under reisen og er i en slik stand at det må sendes tilbake.

Kjedelig! Regner med at det blir ordnet fort, synes Jake og hans medhjelpere var raske og profesjonelle mot meg i alle fall.

Ja, jeg sitter med samme inntrykk selv. Fikk raskt tilbakemelding etter jeg sendte mail med bilder om at han både ordner med retur av printet jeg har fått og at han skal få lagd et nytt i løpet av neste uke, så det løser seg nok helt uten problemer. :slight_smile:

Skurk på plass over sengen (og blir inspisert av pus):+1:t2:

Platesignert Warhol-serigrafi fra CMOA i Pittsburgh, 1986. Selvinnrammet for nå.

AP fra Jake Wood Evans etter at det første ble skadd i frakten.

Fikk nettopp tak i denne godbiten fra ipønk. Malt på kryssfiner.

Også dette lerretet fra AFK.

“Love Lenticular” (2016).
Ben Eine.

Tøft👍

Virkelig bra samling! Glad for å se kunstverket mitt med tittel: “sommerfølelse” henge på veggen bakerst der på bilde nr to.

:gem::eyes:

Kanskje LOVE er et noe paradoksalt motiv fra Ben Eine sett i lys av dette: :wink: :boxing_glove::broken_heart:

Har du denne enda,?? Miss universe lerretet,? I så fall er du interessert i å selge eller bytte?