Nye kunstkjøp

Isaac Cordal - Surviver (2018)

15 Likes

Pejac :ok_hand::heart:

1 Like

Godt du bur nerme så eg kan gå på utstilling i ny å ne :heart_eyes::joy:

1 Like

6 Likes

Du og @andthenPush? :smile:
https://www.instagram.com/p/BrN_4ZZjv5Z/

2 Likes

:rofl::rofl:

3 Likes


Mye morro for en billig penge :slight_smile:

7 Likes

Siste vasene fra Case Studyo og Josh Sperling kom inn døra i dag. Posten var også i godt humør og slapp unna moms så fort jeg hadde gitt de litt dokumenter.
Selve vasene er 42 cm brede og 35 cm høye. Ble veldig overrasket over størrelsen selv om jeg kjente målene. Nydelige ting.

16 Likes

Vårt sist tilskudd som vi er veldig fornøyd med fra Mr. Jago, 1,5 x 1m med farger.
Kjøpte bestillingsverket direkte fra han og hele prosessen har vært topp.

Kan anbefales!

23 Likes

Fantastisk👍 Nærbilder?

Kjempeflotte! Imponert over hvor dyktige de har vært til å lage vaser som er såpass tro mot de orginale verkene hans. En av få vaser som kanskje faktisk ser bedre ut uten blomster.

Takk. Problemet er at jeg ikke har noe sted å ha de, som er ganske trist. Får leie de ut :slight_smile:

12 Likes

Enig i at de var fet. Hva koster noe sånt? Visste ikke at det fantes blomstervaser med opplag engang.

De kostet ca 400 euro pr stk.

Lerretene til Josh Sperling er både dyre, og over to års ventetid. Disse vasene blir et bra kompromiss, og føler man får mye for pengene.

1 Like

Coming up :hugs:

25 Likes

14 Likes

Da kommer gavene sakte men sikkert inn i hjemmet.
Mitt første Conor Harrington kom med DHL nu, mens de andre kjem sakte men sikkert fra UK og USA
Tør ikke å pakke opp, aldri gjort det før.

5 Likes

SinnSykShit leverer🎨


‘Benzo’ 2018

22 Likes

Har et Panorama som jeg jeg bytte mot Benzo om noen er interessert :slight_smile: