Nye kunstkjøp

Grattis. Søt😍

Enig. Blir jo litt ekstra spesiell når gatekunsten er fjernet. Har en av de selv :slight_smile:

Edelig kom den :grin: Ernest Zacharevic - Rage Against the Machine :heart_eyes:

Veldig fornøyd med « figuren ved vinduet» av MW
God helg alle sammen!

Pejac linnea. Dårlig med lys å alt her…

Afk Stolen child copper edition. Stor versjon. Har ikkje tatt av plasten på ramme her. Da den ikkje har fått bestemt plass enda.

Isaac Cordal - Surviver (2018)

Pejac :ok_hand::heart:

Godt du bur nerme så eg kan gå på utstilling i ny å ne :heart_eyes::joy:

Du og @andthenPush? :smile:

:rofl::rofl:

Mye morro for en billig penge :slight_smile:

Siste vasene fra Case Studyo og Josh Sperling kom inn døra i dag. Posten var også i godt humør og slapp unna moms så fort jeg hadde gitt de litt dokumenter.
Selve vasene er 42 cm brede og 35 cm høye. Ble veldig overrasket over størrelsen selv om jeg kjente målene. Nydelige ting.

Vårt sist tilskudd som vi er veldig fornøyd med fra Mr. Jago, 1,5 x 1m med farger.
Kjøpte bestillingsverket direkte fra han og hele prosessen har vært topp.

Kan anbefales!

Fantastisk👍 Nærbilder?

Kjempeflotte! Imponert over hvor dyktige de har vært til å lage vaser som er såpass tro mot de orginale verkene hans. En av få vaser som kanskje faktisk ser bedre ut uten blomster.

Takk. Problemet er at jeg ikke har noe sted å ha de, som er ganske trist. Får leie de ut :slight_smile:

Enig i at de var fet. Hva koster noe sånt? Visste ikke at det fantes blomstervaser med opplag engang.

De kostet ca 400 euro pr stk.

Lerretene til Josh Sperling er både dyre, og over to års ventetid. Disse vasene blir et bra kompromiss, og føler man får mye for pengene.