Nye kunstkjøp

Fantastisk! Helt nydelig, og for en gave du gir far din - flott :raised_hands:

Mener dette er innafor da den ene er på veggen :face_with_hand_over_mouth: (Kunstveggen)
Litt fra min glasssamling før jeg fikk dilla på Urban/Street art

woow, dritkult! hvem er det som har laget det der??

@Witchdoctor
Det er Massimo Lunardon - Aliens

Sjekk her

Vincent van Gogh av Unni Askeland, 2010, 100x80cm, kull på lerret.

Pushwagner - The Swede.

Handlet på Finn :astonished:
Snik X Whatson

Gratulere med flott kunstverk! :grin: Denne var pen!

Neppe særlig representativt for det som kjøpes av brukerne på kunstveggen - et oljemaleri av Leif Lundgren som har havnet på en av veggene mine. Beklager noe overeksponering av lyset :blush:

Har denne selv men vet ikke helt hvordan jeg skal henge den opp uden at den faller ned. Tips?

Levert den til innramming nå. Prøver en ramme på den faktisk, litt spent på hvordan det blir. Men ja litt dum anordning på baksiden. Skal høre m dem hvordan de løste det når jeg får den.

Hadde håpet det var mulig å henge denne rett opp. Sendte en mail til de for å høre hva de hadde tenkt.

Fikk du svar fra galleriet angående oppheng?

Henter mitt idag eller imorgen, men snakket med rammemaker, de lager bare til en bit som i bakpappen som det hviler på uten å måtte bruke noe lim etc. Det samme skal vel gå uten ramme, feks noe mykt man kan presse det inn mot.

Kan man ikke bare ta en spiker inn hullet på baksiden?

Da faller den garantert ned, er ikke en hempe på motsatt side. Svaret jeg fikk av Avant Arte var å bruke to skruer - Selv laget jeg et oppheng av å kile to trebiter sammen med litt teip for å være sikker på at den ikke faller ned

Kom akkurat denne godbiten. HF Miller :heart_eyes: