Nye kunstkjøp

Henge på vegg eller stå på hylle??:thinking: kan liksom ikke kaste boksen heller…

1 Like

Nei, boksen er jo kjempekul. Og det var en ganske fin opplevelse å åpne den. Klistremerkeforsegling og skrue som måtte åpnes. Men for å være helt ærlig aner jeg ikke hva jeg skal gjøre med den. Må litt i tenkeboksen.

Angrer nå på at jeg ikke kjøpte!:ok_hand: Ta bilde når du har fått den på plass da @Alinoe :slightly_smiling_face:

35 Likes

Nice!

1 Like

11 Likes

Takk, Martin ! Denne var fet…

8 Likes

Lenge vært på utkikk etter noe stort og fargerikt til å ha i stua. Falt helt for Guttestreker sitt «Children of conquest» Masse farger, detaljer og et budskap.

16 Likes

Hvordan blir det med fortolling av denne?

Fantastisk piece fra Pejac!

Vil det la seg gjøre å bytte ut lokket med uv-glass som kan skyves innpå på samme måte? For min del kan jeg fint henge hele boksen på veggen om jeg bare for noe beskyttelse i front.

Tanker rundt innramming?

Dette er noe jeg har tenkt en del på. Jeg tror magnet-greia er løs inni esken, så dersom man fester den tror jeg det lar seg gjøre. Da sitter man igjen med et håndsprayet lokk da, men det kan jo f.eks vises frem i en hylle e.l.

Får ikke tatt stilling til det helt ennå, for jeg har ikke innredet det siste rommet i leiligheten ennå.

2 Likes

Slik det står beskrevet på artcolletorz så tolker jeg at dette er et photopolymer trykk med ramme/opphengsløsning. Dvs. når en ramme er satt på et kunstverk så regnes det som en del av kunstverket. Logikken her er at man bryter ikke ned et billedkunstverk i de komponenter det er laget av. Kjøper man f.eks et lerret med kunstverk på så betaler man ikke mva for blindramme, lerret og maling. Det er nå blitt et kunstverk.

Opplaget er uansett over 300, så full mva.

Godt spottet, det overså jeg

Med mindre…

Og alle har visstnok håndmalte lokk, så kan muligens argumentere at hver enkelt er et unikt verk.

1 Like

Årets første kjøp. Håndkolorert av Ridder !

8 Likes

Stilig! Hvor får man kjøpt denne @Jambo?

Regner med her: http://nocomprendopress.tictail.com/product/christopher-nielsen-ridder-silketrykk-politistat-iii-the-future

1 Like

Opplaget sier 460. Kommer nok ikke unna det :slight_smile: