Nye kunstkjøp

Ufattelig at Kaws kan selge et så amatørmessig trykk. Ser glipper, flekker og overlappende trykksverte. Signaturen er skjev og trykket er rundt… :scream::thinking::exploding_head: :rofl:

Ikke mye glipper her. Fantastisk trykkekvalitet. Når dette er ting som ble skrotet kan jeg bare tenke meg hvor lekkert full size prints av han er. Ble helt slått i bakken

Kaws er baws, grattis! Virker som han har nådd nivå fem med DMT og klart å gjenskape noe stort. De største trykkene overgår alt og alle… og koster en del av livet ditt… :persevere::money_mouth_face::persevere:

Ganske misunnelig på denne ja :smiley:

Hei Bernt Sondre

Takk for det, ser veldig bra ut og er ca 80 x 100 med rammen.

Det er malt direkte på en mdf plate og rammen er laget direkte på platen.

Åpen for bud?

Canvas - liker de sort/hvit variantene:)

Mange som har sendt meg PM om disse trykkene, og vil komme med en obs til brukere her på KV som er interessert i Keith Haring - Montreaux 1983. Mine Montreaux-trykk er fra 1983, og er ikke reproduksjoner.

De som selges fra: Montreux Jazz Shop - Affiche 1983 bordure jaune er reproduksjoner og har dermed “null verdi”.

" Our posters are reissued in silkscreen by Albin Uldry in Berne so they are not printed in the 1980s.
For the quantity it is very random because we sell it every day.

Best regards

Shop Montreux Jazz Festival
info@montreuxjazzshop.com"

Da var den endelig på veggen. Litt mørkt

Endelig på veggen

De er vakre mehdiene. Mine to siste går til rammemakeren på onsdag

Jeg blir bare mere og glad i Mehdi må jeg si :slight_smile:

Wow! Det ble veldig bra. Kult rammevalg også.

Henger de ikke litt skjevt?

gje deg - de henger perfekt :slight_smile:

Pent! Veldig bra rammevalg! :sunglasses::+1:

takker og bukker, jeg er i eik mode om dagen - og det funker til det meste (ikke alt) :slight_smile:

Rått! Hvis dette er samlingen på soverommet lurer jeg på hvilke bilder du har i stuen​:+1:t2::sweat_smile:

Ta heller en kikk på hva han har i boden!!:flushed::flushed::flushed: