Nye kunstkjøp

To bilder fra Daniel Frost, britisk illustratør som holder til i København. Designer blant annet for Norse Projects.

7 Likes

Fem kjøp siste uken

2x Louis Masai


Kunstrasen (grå og hvit, usikker hvilken jeg liker best)

Greg Guillemin (ønske fra samboeren)

7 Likes

Et av 3 nye kjøp på rammeverkstedet, ingenting er endelig bestemt så både jeg og rammemakeren grubler litt over alternative løsninger. En mulighet er hvitt PP og eikelist, hvitt+gult og eikelist, eller sånn som det er nå med hvitt/gult og mørk ramme. Klarer ikke bestemme meg :joy:

6 Likes

For et heftig ønske fra samboeren! Tør jeg spørre hvor du fikk tak i det?

NSFW
https://www.galerie-sakura.com/greg-guillemin/wonder-banana-1404.html

Som Sanstad nevnte

Regner med du og rammemakeren ikke grubler like mye over valg av glass,for på dette mørke bilde ( ja eller uansett mener jeg da ) så er det kun AR-glass som er brukenes. Koster litt mer,men er hvert hver en krone.

3 Likes

Alltid AR-glass :slight_smile: men visste ikke at det var spesielt viktig for mørke bilder, så takk for tipset!

Denne kom inn i dag, meget fornøyd.

28 Likes

Steike, den var rå!

2 Likes

Her er å ett alternativ:-)

8 Likes

Kjøpte nytt bilde fra Pyritt_artworks i dag. Satser på det kommer i posten i løpet av noen dager :ok_hand:

2 Likes

8 Likes

9 Likes


Min første Oli Epp endelig i hus.

23 Likes

Fortsatt usikker på om disse defineres som kunst, men ihvertfall designet av kunstnere;

Kjøpte med meg en Small Lie/Kaws når jeg var innom Perrotin i Paris forrige helg.

Og;


Give up lampe/Parra, som jeg plukket opp i dag hos et forummedlem :+1:

19 Likes

Hentet denne nå :grimacing:

12 Likes

Flere som begynenr å få det trangt ser jeg :))
Grattis med flotte ting

Krever bare litt omrokkering, så blir det mer fremover, hehe. Har flere bilder i denne gangen som skal byttes ut med bilder jeg ikke har rammet inn enda.

2 Likes

smellen før skattesmellen.

22 Likes