Nye kunstkjøp

Kjøpte dette selv, veldig flott trykk! Trodde nesten ikke på at det var 9 fargers silketrykk, men når jeg fikk pakket det opp ser man kvaliteten

Lyst til å bytte med helt nytt 2nd edition Sinnsykshit Benzo?

Takk for tilbud, men nei takk :slight_smile:

Pyritt😊 Ikke bestemt veggplass ennå

To prints fra den amerikanske kunstneren Zenvironments. Noen med gode rammetips for avlange bilder?

She’s So Sweet Ride - Tomokazu Matsuyama :ok_hand:

Nydelig😍

Meget fornøyd med min første orginal.

Kunster: Elki

La Staa - Pure Wool

Ny fiskesuppe matcher “gammel” connection.

Er det flytende med dobbel ramme, eller er det en bred ramme? Ikke lett å se med plastikken på.

Det stemmer. Flytende med dobbel ramme.

Legger ved bilde som Linn på Linnrammerinn har tatt. Bilde er tatt fra Instagramsiden hennes.

Det ble veldig fint! :+1:t2::+1:t2:

Tøft. Men hvordan er dette gjort egentlig. Er den innerste rammen limt på en eller annen plate ,og glass på ytterste ramme. Og hvordan får man evt bilde ut av den innerste rammen? Uansett,sinnsyk tøff innramming. Årets beste😎

Kjøpt av hyggelig medlem av KV. :slight_smile:

Bildet ligger i den innerste rammen med en syrefri bakpapp. Den sorte passepartouten er skåret ut med åpning bak og er stiftet fast til den innerste rammen. Den ytterste rammen har avstandslist slik at det blir avstand mellom glass og bilde med den innerste listen. Håper dette var forståelig?
Bildet kan enkelt taes ut av innrammingen. :blush: Hilsen Linn Rammer Inn

Prefab77 - Native Love.
BTW er det noen som har samme bildet , jeg fikk ikke med COA, selger var usikker om det var COA til dette trykket.