Nye kunstkjøp

Pyritt😊 Ikke bestemt veggplass ennå

11 Likes

To prints fra den amerikanske kunstneren Zenvironments. Noen med gode rammetips for avlange bilder?

6 Likes

She’s So Sweet Ride - Tomokazu Matsuyama :ok_hand:

22 Likes

Nydelig😍

1 Like

Meget fornøyd med min første orginal.

Kunster: Elki

24 Likes

La Staa - Pure Wool

14 Likes

Ny fiskesuppe matcher “gammel” connection.

12 Likes

15 Likes

Er det flytende med dobbel ramme, eller er det en bred ramme? Ikke lett å se med plastikken på.

Det stemmer. Flytende med dobbel ramme.

Legger ved bilde som Linn på Linnrammerinn har tatt. Bilde er tatt fra Instagramsiden hennes.

18 Likes

Det ble veldig fint! :+1:t2::+1:t2:

1 Like

Tøft. Men hvordan er dette gjort egentlig. Er den innerste rammen limt på en eller annen plate ,og glass på ytterste ramme. Og hvordan får man evt bilde ut av den innerste rammen? Uansett,sinnsyk tøff innramming. Årets beste😎

1 Like

Kjøpt av hyggelig medlem av KV. :slight_smile:

6 Likes

Bildet ligger i den innerste rammen med en syrefri bakpapp. Den sorte passepartouten er skåret ut med åpning bak og er stiftet fast til den innerste rammen. Den ytterste rammen har avstandslist slik at det blir avstand mellom glass og bilde med den innerste listen. Håper dette var forståelig?
Bildet kan enkelt taes ut av innrammingen. :blush: Hilsen Linn Rammer Inn

13 Likes

Prefab77 - Native Love.
BTW er det noen som har samme bildet , jeg fikk ikke med COA, selger var usikker om det var COA til dette trykket.

10 Likes

Pushwagner - Her kommer jeg fra 1980. Perfekt på barnerommet :blush:

An Doan Nguyen - RAD MED TRÆR. Olje på lerret

19 Likes

Screenshot, så dårlig billedkvalitet, men gleder meg veldig til å få mitt første verk av Josh Smith:

12 Likes

Gratulerer! Josh Smith er en fantastisk kunstner. Har sett denne serien hos Standard og Massimo de Carlo i London.

1 Like

Takk for det! Kjente ikke til ham før inntil nylig. Ja, så han var hos standardoslo i 2017 med reaper og palme-serien. Nå utstilling hos Xavier Hufkens. Falt virkelig for en del av Reaper motivene, likte veldig godt fargene og dualismen i dette.

Danny Larsen

13 Likes