Nye print fra D*Face

Det minnet meg en del om dette:

Et annet lystig motiv i dine øyne:)

Nå må du passe deg. Er et par flippere her på forumet som lar seg lett såre… Neida, helt enig. Flippere er en uting.

Fin gest å selge trykket til kost :+1:

Lørdag slippes nytt print (edition 150) via Stolenspace Gallery. 75 slippes online et ukjent tidspunkt. Motivet holdes så vidt jeg vet tilbake inntil videre.

Hvorfor vil noen kjøpe noe de ikke vet hva er? Provoserende måte å markedsføre seg på. Det er jo ikke slik at dette ikke blir utsolgt på flekken uansett.

Trist at de velger å gjøre det sånn. Mister litt respekt for en av mine favoritter. Hvis motivet også viser seg å være under par blir lørdag en dårlig dag.

Kanskje denne? Gleder med:)

Det er vel originalen han har på utstillingen, men om dette er trykket blir det et lett kjøp for min del.

Du er virkelig en fan! Har du vurdert en original?

Sliter med å skaffe nok penger til å kjøpe en original desverre. Tror ikke det skjer før jeg er ferdig med studiene :frowning:

Ut fra siste hintet på instagram er det dette som slippes.

Pass.

Skjønner :slight_smile: Men du sparer jo tydeligvis i en del trykk og plutselig kan du selge noen av dem og kjøpe en original isteden.

Denne traff ikke meg heller. Hva ligger orginalene på a?

Jeg har et stort håndkollerert trykk i opplag 5 om noen er interessert.

Det som henger til venstre.

Skuffa :frowning:

Hvor mye må jeg spare?

Var riktig trykk!

Får orginaler fra 4k £ og oppover

Ser det slippes enda et print fra Dface imorgen. Likte dette bedre enn det forrige slippet :slight_smile:

Lavt opplag og forholdsvis lav pris. Like

Perfekt bakpå skinnvesten til den lokale Mc klubben :slight_smile: