Nye prints fra Sandra Chevrier

Får håpe de ser at du har bestilt 2 forskjellige trykk da, og ikke bare matcher navn og kanselerer ordrene dine. Ingenting vil forundre meg.

Send gjerne en melding til meg hvis noen vurderer salg :+1:t3:

Var redd for det men så GP skrev på Instagram at man kunne kjøpe 1 av hver, bare ikke 2 av samme… Men vet aldri så tok ett skjermbilde av det :slight_smile:

3 Likes

Jeg er veldig interessert (som flere) i å kjøpe et eksemplar dersom noen angrer :wink:

Også interessert i å kjøpe sort/hvitt-utgaven :slight_smile:

Liten bemerkning…Hvordan ble det ene trykket en svart/hvit versjon? Det er vel 2 forskjellige trykk med helt forskjellige navn.

Litt lettere å si/skrive, bare :wink:

Om det er noen som er bitre over release og er interesserte i en Sandra original til en god pris, gi meg en lyd:

:slight_smile:

4 Likes

Ikke tenkt til å hijacke tråden, men størrelsen oppgitt på annonsen er yttermål med ramme, eller yttermål tegning?

Det har vært en svært anstrengende dag for dere Sandra samlere.Stå på!
Her er litt street art fra en tur på bygda i sommer.

5 Likes

Yttermål med ramme :slight_smile:

Må si det er spesielt skuffende når det er så mange som går tomhendt fra slip samtidig som en “flipper” får en av hver :tired_face:
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=105403273

Sikkert ikke vanskelig for GP/COA å finne ut hvem på Finnsnes som har kjøpt begge trykkene.

2 Likes

Ja begge to har vel som policy å kansellere trykk på bakgrunn av annonserte salg. Får bare sende dem en beskjed! :wink:

Forstår at det er dårlig stil å selge trykket før det er kommet for hånden. Jeg forstår også at denne selgeren (mest sannsynlig) har kjøpt med den intensjon om å selge med en gang, for profitt.

Men jeg kjenner jeg får en uggen følelse i magen hvis noen tar på seg ansvaret for å sende en beskjed til GP/COA for å melde i fra. Antar at flere ikke har mitt syn, men kjente at jeg syntes dette var litt voldsomt.

For ordens skyld, dette er ikke meg. Og jeg har aldri solgt noe jeg ikke fysisk har hatt.

4 Likes

For ordens skyld, så hverken hadde jeg tenkt å sende noe til GP/COA eller antyde at noen burde det. Men i stedenfor å sutre til forumet, så får folk sutre til noen som bryr seg.

Folk kjøper å selger ting hele tiden. De får gjøre som de vil. Synd at en del samlere må betale mer, men sånn er det. Noen ganger brenner nok flipperne inne med bildene sine andre ganger tjener de fett.

I dette tilfellet vet man jo ikke om vedkommende har kjøpt bildene i Berlin og angrer.

4 Likes

Det var kjapt! Fikk melding fra DHL at mitt ene fra Canada kommer fredag, det fra GP har jeg ikke fått noe info om enda.

1 Like

Eventuell mva faktura fra DHL og UPS kommer alltid i postkassen i etterkant (om den kommer).

Samme med FedEx. Jeg forsøkte å være proaktiv og sendte inn full pakke med dokumentasjon siden selger kun hadde oppgitt info på utsiden av røret og ikke på proformafakturaen i plastlommen. Til tross for det så kom faktura i posten etter en uke med full mva. Måtte igjen ta jobben med å snakke med saksbehandlere og sende inn all dokumentasjon igjen per e-post.

Fikk da et hyggelig svar så da gjenstår bare om de er like ryddige i videre saksbehandling;

«Takk for din mail.

Jeg har videresendt saken videre til vår økonomiavdeling som kommer til å undersøke din sak og kontakte deg. Din faktura er satt på hold i mellomtiden.

Takk for at du velger FedEx!»

1 Like

Jepps,

Men hvor lang tid i etterkant av mottat pakke mottas fakturaen?
Fikk min SNIK ifra GP tidlig i september og har fortsatt ikkje mottat faktura på den, så regner med UPS faktisk har orden i sysakene og forstår regelverket og dets nylige endringer :slight_smile: