Nye Pushwagner bilder i 2018

Bytter glatt mitt Dolk Punk (1/6) lerret (som tidligere vist her på KV) for Oblidor og Gigaton (hvis noen klarer å skaffe). :slight_smile:

Jeg liker DGA Klaxton bedre jeg. Ikke såååå dystert å ha på veggen

2 Likes

Utrolig mye kult som kom nå! Push er rå! men savner signaturen :frowning:
Til dere som har planer eller lyst til å kjøpe, husk å sjekke Finn… ligger mye der til billigere priser enn utstillingen - og du slipper flere måneders ventetid :slight_smile:
De nye rammene er fantastiske!

1 Like

Hjelper sånn sett ikke så mye at det ligger mye på Finn hvis det er det som kom ut nå man synes er kult. Synes mye av det som er vist på utstillingen nå er noe av det bedre han har gjort,med eller uten signatur.

@David_Greenberg Den er vel ikke så «dyster» i hel svart vel? Synes den var dødsfet,hadde passet i mitt hjem. Men ok trykket og altså👍

Neida, den er ikke så dyster, men likte veldig blåfargen som er lagt til. Den kommer til å passe perfekt i mitt hjem :slight_smile:

1 Like

Var på Fineart i dag. Kort fortalt… mye salg av Jobkill (42 på utstilling + forhåndssolgt) og en del Parsons. De store bildene var sinnsyke…

Blir ikke utsolgt, men den er en av de mest solgte så langt… nr. 3 etter Parsons og Jobkill tror jeg…

Tror ikke det er så mange 10-talls bildene de selger før prisjustering. Jobkill begynte vel på 39’, så 45’ og nå 50’. Samme skjer nok med de andre etter X antall solgte.

Ja, Parson er nå på 45k, hvis jeg husker rett…

Var der i går, og det er MYE fint fra det nye slippet altså. Både Spesielt Parsons og Klaxton for meg, men kanskje også Atlantic Liner, den følte jeg skikkelig.

1 Like

Ja, den lille Atlantic Liner er fin!

Sikkert mulig det bare er meg, men … at Pushwagnerverket ikke er signert av Pushwagner selv er en deal breaker for meg.

For all del, fine bilder og hyggelig med en fin ramme og et greit stempel.

Disclaimer: eier fire signerte Pushverk

4 Likes

Signaturen er irrelevant for meg, da dette er gjort ihht Pushwagners ønske og retningslinjer. Historien om at han døde før disse verkene ble ferdig gir de faktisk en ekstra dimensjon og mystikk spør du meg.

2 Likes

Signaturen betyr ingenting. Bytter ut noen signerte Push verk med de nye usignerte :slight_smile:

Jeg er enig… og det er fremdeles veldig mye bra, som er signert, til en langt billigere pris enn hva disse nye usignerte. Men det er jo en smakssak.
Blir spennende å se om disse nye usignerte holder inn i evigheten. De er jo utrolig kule.

Vel, subjektivt sett. For min del, så lenge det ikke er en original, betyr signaturen veldig mye!
Men så lenge det er kun motivet som er interessant, så betyr det jo ingenting. Er det en investering blir det straks mer usikkert.
Dere KAN risikere at det kommer masse usignert fremover og da…

3 Likes

Nølte ikke selv når jobkill kom!

Ville heller hatt med signatur, men enig i at det ikke betyr all verden. Omstendighetene her ble som de ble, men alt godkjent av Pushwagner selv. Jobkill som er et av hovedverkene, “…et av kunstverkene i verden som er mest omfattende og detaljert laget.” Når malerfrisen; apokalypse kommer snakker vi utgivelse av noe av det beste fra norsk kunsthistorie, og sannsynlig at de vil utkonkurrerer mange av de signerte verkene basert på motiv.

1 Like

Har Pushwagner godkjent hvor store opplag som kan trykkes og hvilken motiv det skal lages trykk av,eller er der «fritt frem» for de som besitter stempelet?

3 Likes

Synes det høres litt rart ut hele greiene. Jeg tenker at de nekter å gi slipp på en pengemaskin som push var nå mot slutten og de kommer til å fortsette å spy ut nye trykk i årene som kommer. Tenker at eldre signerte trykk står høyere i mine øyne

13 Likes