Nye samarbeidspartnere

Ligger ved siden av Lykkeboden. Nattlandsveien 87.

1 Like

Er det noen her på veggen som bruker Mester Rammer fast som sin rammemaker? Sendte dem nylig en prisforespørsel, men svaret jeg fikk er den stiveste prisen jeg har vært borti i løpet av disse årene jeg har drevet med dette tullet. Og det var inkludert den halve prisen på glass som de reklamerer for. Har sendt samme forespørsel til et par andre. Blir spennende å se hva de svarer. :slight_smile:

1 Like

Jeg bruker nesten alltid Mesterrammer i Øvre Slottsgate. 15% OBOS-rabatt og jeg syns Adele som jobber der er utrolig god på å hjelpe til med å finne riktig innramming. Det er ikke billig akkurat, men jeg har ikke opplevd at fineart f.eks har vært billigere.

Det finnes heldigvis andre alternativer enn Fineart der ute. :slight_smile:

1 Like

Hva ble prisen?

La meg komme tilbake til resultatet når jeg har fått svar fra de andre også. Nå er jeg mer ute etter å høre om noen bruker dem fast og har tanker rundt prisen de tar sammenlignet med andre?

Oves rammer i Lier har uslåelige priser. Leier billig lokale som gir meget gode priser. Rammet inn 3 dolk 1 stor mehdi gadyanloo og en John Doe for i overkant av 10000 med art glass. Lite stykke å reise men. Verdt det :wink:

5 Likes

Oves Rammer på Lier, er det Oves Rammeverksted og HELSEKOST det er snakk om? Eneste jeg treffet jeg får på Google! Hva er isåfall hovedgesjeften,innramming eller helsekost? Var jo en helt usannsynlig kombo dette.

2 Likes

Haha ser den. Stussa selv på det. Men gav han et utfordrende broderi til innramming første gang vi testa det ut. Han strakk det ut og fikk broderiet til å bli veldig bra. Han har siden rammet inn 5 print til en meget god pris. Så lenge det ser bra ut og han behandler printene forsiktig kan han selge hva han vil ved siden av for min del :joy:

Leverte John Doe desaturate og dolk zooicide idag. Fikk dette for 3600 og uv/art glass på begge. Ville ha vanlig glass på doe’en men han gav meg uv glass nesten til samme pris da et vanlig glass ville gjøre trykket veldig utydelig siden det er så mørkt :joy: han har rammet inn dolk shrink og cirkus tidligere hvor shrinken er ganske stor til 4500 pg mehdi equlibrium som også er veldig stor til 2500. Så anbefales selv om det ser litt suspekt ut :stuck_out_tongue:

Holy…, ja ja, jeg blir skeptisk. Men for all del,er du fornøyd er ingenting bedre. Men fikk meg en utrolig god latter når jeg leste det. :joy:

1 Like

Hei igjen, folkens. Da har jeg fått fire svar, og to har ikke svart.

Prisforespørselen min var som følger. Hva koster det sånn ca. å ramme inn disse tre bildene?

To bilder på 60 x 44 cm i enkel svart ramme (gjerne litt høyglans), AR-glass og passpartout 4-5 cm rundt.

Ett bilde på 97 x 52 cm i enkel hvit ramme, AR-glass og passpartout 4-5 cm rundt (Fix the Sky av Snik).

De fire svarene jeg fikk tilbake var som følger:

8800 kroner
7600 kroner
7500 kroner (Mester Rammer, som da i denne prisen har gitt 50 % på alle glassene)
6000 kroner

Nesten tre tusen i forskjell. Da skal det sies at den beste prisen fikk jeg hos min faste rammemaker.

Sjekk gjerne hvor mye Oves Rammeverksted og Helsekost tar for samme jobben, @Lars_Joakim. :slight_smile:

4 Likes

Sjekker med han imorgen og gir deg tilbakemelding imorgen? Du hører fra meg :slight_smile:

2 Likes

Kult bilde btw :slight_smile: hvilken er de 2 andre?

Hei du. Snakket med Ove og han fikser alle 3 bildene med artglass for en samlet pris på 5200! Han har rammet inn bilder siden 1952 og er meget erfaren :stuck_out_tongue: rammet inn 5 bilder for meg totalt og meget fornøyd

6 Likes

Da blir det nok å samle opp en liten bunke med trykk, shippe de til Ove for test :wink:

1 Like

Hmm :thinking: … ser ut som årets rammekø ender opp hos Ove…

3 Likes

Haha. For en fantastisk rammemaker!

1 Like

Snakket med han her i dag: http://rammeshop.no/

Har god tid denne uken og trivelige priser! Jeg er i alle fall strålende fornøyd!

3000 kr for Tigeren til Whatson. Med artglass.

1 Like