Nytt Canvas John Doe

Ser at det er lagt ut et nytt bilde på siden til John Doe.

http://upthearts.bigcartel.com/product/john-doe-de-saturate-hand-painted

Var ikke så gale det her? Hadde handla om den norske kr ikke var så svekket mot utenlandske pund.

Er det slik at du slipper moms når du handler Canvas fra utlandet?

1 Like

Vil tro at denne kvalifiserer til 5%
Vi får se når den kommer. Takk for tips!!

1 Like

Denne er moms og tollfritatt

1 Like

slipper moms på salg fra kunstner eller galleri som representerer kunstner. Galleri som videreselger gir 5 %

1 Like

Bare hyggelig. Nå er den utsolgt:)

Noen som fikk kjøpt ? Den så jo bra ut :slight_smile:

Hadde den i carten en stund, feiget ut…kommer nok til å angre :smile:

krillebille takk for info, meget rart at jeg ikke mottok info fra JD siden jeg er på varsling. Men godt observert, og takk. Kjøpte det på stedet! Min kone er henrykt!!

1 Like

Wow hva skjedde m txt størrelse?

Fjernet hastag- krillebille, ordnet seg, plutselig font 22 på nest siste innlegg;)

Ja takk for info til fra krillebille. Har og varsling og hørte heller ikke noe.

1 Like

Snakker om rask leveranse, og er fornøyd:)
Riktig dato å få enda et verk på døren!

4 Likes

Gratulerer, ser skikkelig Nice ut. Angra litt på at jeg ikke handla selv, men neste kjøp nå blir Miss Universe.

1 Like

Så utrolig bra ut, gleder meg til å få mitt.

2 Likes

Siden bildet ‘John Doe’ - kom med UPS igår på døren. og mva og toll generelt har vært et tema her inne. Kan jeg meddele at det var ingen toll på John Doe Canvas fra utlandet.
Jeg mailet spesifikt til ‘selger’ om å skrive på ‘handpainted original art’ på pakken, om det hadde noe å si eller ikke, vet jeg ikke.

Jeg fikk et bilde med UPS for en stund siden, ingen ting å betale der og da, men kom regning i posten ca 1mnd etter.

Var det print eller original canvas?
‘Time will tell’ @Cito

Riktig at det ikke skal være mva på kjøpet ditt. Up the arts er galleri som selger original kunst på vegne av kunstner. Gitt at det er brukt pensel og ikke stensiler og sprayboks er det ikke mva på det.

Jeg fikk også canvas fra de i fjor, etter en liten diskusjon med UPS gikk det gebyret vekk. Fikk en annen original nå før jul, men det var “second hand” så det kom det gebyr og 5 % på.

Trykk er 25 % og fortollingsgebyr.

Edit: Jeg vil ikke gi opp kampen på å få orginaler med stensiler etc. klassifisert som kunst. Sannsynligvis gir kundebehandler opp etter hvert.

1 Like

Det var MW OSS Aluminium, blir nok toll behandlet som et print. Det jeg ville frem til er at med UPS skal en ikke ta gledene på forskudd :slight_smile: men håper de har gjordt det riktig med deg og at det ikke kommer noe i posten!

Vi krysser fingrer, gir en tilbakemelding innen en mnd:)