noen meninger om walkers nyeste slipp og uttrykk generelt?
Jeg er jo veldig svak for pene damer og farger generelt sett. Litt deilig med noen som ikke har de helt rene linjene slik som Chevrier, men jeg må jo stille spørsmål ved om hvor mange pene damer jeg kan ha hengende på veggen uten å bli en glorifisert stereotypisk bygningsarbeider/bilmekaniker.
Jeg pleier også å ha i bakhodet et utsagn jeg leste tidligere om at det er ikke bildet du liker med en gang som gir deg mest på sikt, det er det du må lære deg å like å venne deg til. Bør jo selvsagt være interessant fra starten av, men forelskelsen er jo ofte kortvarig om det er kjærlighet ved første blikk…
Siden jeg nå har tre store chevrier skal man ikke se vegg ifra at jeg skifter ut en med en av hans. Synes de var estetisk veldig pene å se på og jeg er veldig glad i estetikk 
edit: Hadde nok også hatt mest lyst på et orginalt maleri i så tilfelle. Ser ut som om noe som hadde gjort seg bra på ramme 