Sandra Chevrier (CAN)

Si i fra om den ikke funker på veggen din, jeg kjøper gjerne til kostpris😊

1 Like

Hvordan var disse for dere som kjøpte en? Var det kult eller litt harry? Angrer litt på at jeg ikke kjøpte en og det ligger jo en på finn til en veldig mye lavere pris enn de går for på ebay…

Absolutt ikke harry. Er i bunn og grunn et veldig fint trykk i en litt annerledes ramme. Vil du skru på lyset som er montert bak så kan man gjøre det, er man ikke fan av det så er det bare å la være. Ferdig innrammet trykk i opplag på 50 er ikke blant de dummeste kjøpene jeg har gjort i hvertfall.

2 Likes

Jeg synes det er ekstra gøy at det er lys i den. Holder på med å programmere lyset ved hjelp av en rasberry pi og en 433 rf transmitter til å sjekke når solen går ned for så å skru på lyset automatisk for så å skru det av igjen klokken tolv. Kjempe gøy! Kan legge ut hvordan jeg har gjort det om det er interesse for det.

9 Likes

Herlig! Nå angrer jeg på at jeg ikke har kjøpt en :slight_smile:

Dette trigger nerdegenet i meg. Kom gjerne med walkthrough!

2 Likes

Nå kommer SC kaffesettet og!

2 Likes

Det var jo faktisk litt tøft :joy:

Selv Picasso laget vel noen krukker…:slight_smile:

Perfekt nå som det blir lange kvelder under pleddet.

1 Like

Marianne Aulie ligger fremdeles et hestehode foran med sine kofferter og vaskebøtter…

8 Likes

Kommer til en Kitchen butikk nær deg🙌

De der hadde vært kanon i galleriet mitt… sammen med lyslampen! Nå må jeg bare få tak i noen Dolk-puter til sofaen.

6 Likes

Den 18. Mai kommer Sandra med rullebrett uten rull!
Selges i pakker på 3, med to forskjellige motiv. Opplag på 100, 700 USD per sett.

https://www.galeriecoa.com/collections/coming-soon?mc_cid=e2b3d1566e&mc_eid=0eb827676f

Sale launches on THURSDAY, MAY 18TH at NOON (EST)

New Sandra Chevrier Limited-Edition Skateboard Triptychs will be released this Spring!

700$ USD

Sign up for our newsletter at the bottom of this web page to obtain all updates and information on our releases.

2 models / 200 editions (3 boards per edition) / signed and numbered.

More information forthcoming, watch out for our newsletter!

*** PLEASE NOTE that the editions will not be shipped before MID-JUNE ***


3 Likes

Noen som har erfaringer med hvordan decks blir hengt på veggen?

…dukker snart opp på en Finn-annonse nær deg.
:snowboarder::snowboarder::snowboarder:

Finner masse varianter av oppheng på ebay.
Satser då disse. Gøy for meg, gøy for kidsa👍

sjekk ut denne… bedre får du det ikke :slight_smile:

1 Like

Hopper lett over dette :smiley:

Eller så sparer du de pengene og bruker noe alle har i huset.

3 Likes