Sandra Chevrier (CAN)

Angrer på at jeg ikke klinket til med en svart mono forrige gang,for den e jo dødstøff. Var jo tøff den der og ,men den prisen da!!!

Blir spennande å sjå kva ho gjer framover :slight_smile:

Det var overaskende, de skal vel akkurat igang med utstilling missme/Sandra nå på scope art i New York 7. mars. Men ser ut som Sandra er fjerna derfra nå?

Må vi begynne å betale toll nå? :cry:

Japp. COA fjerna ho frå eventen og dei originalene som dei slapp ut forrige tirsdag blei også fjerna frå nettsiden. Ser ut som Sandra har sletta/arkivert ein mengde med innlegger og profilbilde på Insta.

Kanskje det oppsto noko konflikt mellom dem?

Isåfall så har eg ingen grunn til å følge med på COA framover :stuck_out_tongue:

Skal vel inn til GP. Øke produksjonen litt, og fjerne et fordyrende mellomledd.

1 Like

Spørs om det ikke er dårligere nyheter for gallerie coa enn for Sandra. Hun solgte vel ut alle orginalene til eventen i new york, kun dyre skulpturer til 20k usd igjen

For min del har jeg mye mer sansen for missme. To orginaler igjen til 8000 usd og frakt ca 1000 usd etter hva de sa til meg. Lurer på om ikke mange kommer til å ønske seg en sånn en om noen år

2 Likes

Såg dei har posta ein del Sandra i det siste.

Litt som forventet. Forstod det slik at de hadde 50/50 fordeling på alt som ble solgt tidligere.

Hva er standard da?

50/50

1 Like

bilde

3 Likes

Alltid gøy når folk prøver noe nytt, men jeg kommer nok ikke til å stresse med å kjøpe…

150 x 200😬 blir det moms og Gjerne?

Ikke signert, så full mva

1 Like

Lovverket sier ingenting om at billedtepper/tekstilkunst må være signert eller ha opplag. Så nei. Kan argumentere for fritak.
Fikk fritak etter søknad til tollvesenet på et teppe fra parra jeg kjøpte i høst.

Det som også avgjør mva spørsmålet er om tollvesenet definerer teppet som en bruksgjenstand.
Det skjedde med welcome matten min, og dermed full mva…

2 Likes

Banksy sin welcome mat skulle uansett ha full mva siden oppslaget er større enn 300

Stiv pris. Denne blir vanskelig og selge for flipperne

Opplag har ikke noe å si for tepper. Kun grafikk.