Nytt sprell fra Sandra Chevrier

Altså, dere som synes opplaget ble litt vel raust av de foregående skulpturene: Her er deres mulighet til å skinne :sparkles: #bringmoney

Tar 3 jeg…

Angrer på at jeg ikke klinket til med en svart mono forrige gang,for den e jo dødstøff. Var jo tøff den der og ,men den prisen da!!!

Blir spennande å sjå kva ho gjer framover :slight_smile:

Det var overaskende, de skal vel akkurat igang med utstilling missme/Sandra nå på scope art i New York 7. mars. Men ser ut som Sandra er fjerna derfra nå?

Må vi begynne å betale toll nå? :cry:

Japp. COA fjerna ho frå eventen og dei originalene som dei slapp ut forrige tirsdag blei også fjerna frå nettsiden. Ser ut som Sandra har sletta/arkivert ein mengde med innlegger og profilbilde på Insta.

Kanskje det oppsto noko konflikt mellom dem?

Isåfall så har eg ingen grunn til å følge med på COA framover :stuck_out_tongue:

Skal vel inn til GP. Øke produksjonen litt, og fjerne et fordyrende mellomledd.

Spørs om det ikke er dårligere nyheter for gallerie coa enn for Sandra. Hun solgte vel ut alle orginalene til eventen i new york, kun dyre skulpturer til 20k usd igjen

For min del har jeg mye mer sansen for missme. To orginaler igjen til 8000 usd og frakt ca 1000 usd etter hva de sa til meg. Lurer på om ikke mange kommer til å ønske seg en sånn en om noen år

Såg dei har posta ein del Sandra i det siste.

Litt som forventet. Forstod det slik at de hadde 50/50 fordeling på alt som ble solgt tidligere.

Hva er standard da?

50/50