Nytt stunt fra Banksy

UK ELECTION SOUVENIR SPECIAL!

An exclusive new Banksy print will be released on the 9th June. This limited edition artwork on archival quality paper is completely free, but is only available to registered voters in the Bristol North West, Bristol West, North Somerset, Thornbury, Kingswood and Filton constituencies. Simply send in a photo of your ballot paper from polling day showing you voted against the Conservative incumbent and this complimentary gift will be mailed to you.

Lawyer’s note: this print is a souvenir piece of campaign material, it is in no way meant to influence the choices of the electorate, has no monetary value, is for amusement purposes only and is strictly not for re-sale. Terms and conditions to follow, postage not included.

1 Like

9 Likes

Igjen tar Banksy verden med storm. Jeg er stum av beundring :slight_smile:

Hadde vell helst sett at dette endte på en vegg ved ett av stemmekontorene. Det han gjør her er jo helt klart å kjøpe stemmer. Jeg hadde ihvertfall dradd til stemmekontoret om jeg hadde hatt muligheten :grin: nå vet ikke jeg hva det stemmes for/mot - men ikke fan av fremgangsmåten.

Han kjøper ikke stemmer, det står jo helt klart at dette er uten verdi og kan ikke selges osv.

Dersom det var å kjøpe stemmer, hvordan ville det være forskjellig fra verden ellers…?

Nei stemmer… følger jo med retningslinjer her… skal politiet involveres når det kommer for salg på eBay og andre fora etterhver? Folk med så stor påvirkningskraft burde vite bedre.

Btw, det er ikke forskjellig fra verden ellers… trodde bare ikke Banksy ville bli en del av det.

I min verden kalles det “levelling the playing field” :slight_smile:

Jeg er forsåvidt enig! Det er ganske freidig og tøft! Og helt sikkert for alles beste om jeg hadde satt meg inn i hva det stemmes for… men fremdeles ikke fan av det :sunglasses:

Slik som jeg ser det så var retorikken som vant frem i folkeavstemmingen, og som ledet opp til dette valget (for eller imot May), gjennomsyret av fremmedfrykt, hat og rasisme - det motsatte av hva Banksy står for!

https://ichef-1.bbci.co.uk/news/660/media/images/77938000/jpg/_77938500_banksy.jpg

2 Likes

Bare synd ikke vi også kan stemme. Jeg hadde takket ja til en av disse papir bitene :sunglasses:

Jeg også!