Nytt stunt fra Bansky ?!

banksy

Hah :joy:

Herlig. :slight_smile: Men den nekter jeg å tro på. En fin måte for art-dealeren å få flere klikk på siden sin. Det er vel en billig kopi, men man vet jo aldri hva folk kan finne på.

Jepp…

Enten så er det en av de utallige kopiene fra Ebay, eller så har de rett og slett printet ut på egenhånd.

clickbait :slight_smile:

Dette kunststuntet skjedde for 4 år siden, så igjen så er Banksy kopieringsmesteren, noe han har innrømmet flere ganger :wink:

Og helt til slutt, når han hevder at kuttemekanismen ble installert i rammen for «flere år siden» er fakta at den grønne Ikealampen «Forså», som vises i filmen hvor mekanismen blir installert, først ble tilgjengelig hos Ikea i august 2016 slik at det da viser at dette er maks to år gammelt. bilde

Når jeg så den videoen hvor den makuleringsmaskinen ble instalert trodde jeg det var en “fan made” video? Ikke at det har noe å si ifht til det du skrev tidligere da. :sweat_smile:

Haha, elsker ikeabevis!

Det var Banksy som publiserte videoen på sin Instagram :+1:t3:

IKEA er på :smirk:

Ikea er alltid like flinke med reklame stuntene sine.

Finn har også hevet seg på

Fantastisk. Noen som ser hvor bildet er tatt?

Akerbrygge utenfor Felix Kino

Tabby og…

Dette blir for dumt. En ting at selskaper hiver seg på i reklame øymed, det er å forvente og gjort riktig vil det oppfattes som godt utført reklamearbeid, hvilket det også er.

Men at kunstnere begynner å kopiere, for å være med på en trend. Da blir det for hult altså.

Tabby posten må jo være satirisk, eller? :thinking:

Og selvfølgelig… :balloon:

bilde

image

Mer bekymret for når denne kommer i hyllene til H&M i størrelse XXL :crazy_face: