Nytt trykk fra Conor Harrington

5 Likes

Veldig rart Desperado…
Min kom med denne deklarasjonen på fremsiden:

Jeg sender alltid denne malen til Hungry Books, men denne gangen fikk jeg beskjed om at de hadde lagt den ved alle forsendelser til Norge, så det var allerede fikset.

3 Likes

Nice

Meget merkelig
Jeg måtte sende inn kvittering på kjøp fikk jeg beskjed om for å lette saksbehandlingen

Meddelte bare info, til hjelp for andre

2 Likes

Jeg fikk det samme, og regner med det blir toll/ mva på trykker. Er ikke dette normalt?

Kunst som er definert som kunst av tollvesenet er momsfritt dersom man kjøper direkte fra kunster/mellommann. Dersom det er definert som kunst men ikke kjøpt direkte skal man betale moms av 20% av verdien, altså 5% moms. Les mer om dette her:

Deilig blåfarge! :blue_heart:

7 Likes

Grattis

Her er det også ting på gang

Føles ut som å ha gått igjennom grønn sone med god samvittighet, blir stoppet av tollen, dokumentasjon på dokumentasjon, så tilbake til friheten :joy:
Sånn blir det når en klager på forrige leveranse med feil deklarasjon :rofl:

2 Likes


Her har ikke FedEx vært flinke nei :frowning: :sob:

Uff :sob:

Å fy faen

Ankommet, med deklarasjon, så usikker på hvorfor denne ble stoppet opp for VIP behandling

Sånn blir det når du handler mye fra utlandet og ikke heter Hans Hansen vet du.:see_no_evil::joy:
Da plukker de i ut alle pakkene i «tilfeldig» kontroll. Fedex har sikkert en del tidligere Minneapolis politi ansatt.:face_with_hand_over_mouth:

1 Like

Tenkte å bestille på Ola Norman neste gang, men må ha garanti for at de kommer hjem til sin eier også

2 Likes

Haha. Ja gjør det. Du vet hvor du kan hente dem. :wink:

2 Likes

Fikk min nå. Hungryboybooks har jo merket den KJEMPETYDELIG på pakken. Jeg ville nesten si eksemplarisk. Skjønner ikke hvorfor de trengte mer informasjon.

1 Like

Vet ikke om det er tilfelle her, men de som klarerer sitter på et kontor og forholder seg til papirene. De får jo ikke hele pakken (eller kassen om det er det) inn på pulten sin. Så om det er limt på forsendelsen hjelper ofte lite om ikke fraktdokumentene har tilstrekkelig info.

Min erfaring er ihvertfall at pakken ofte er merket opp og ned i mente, men så står det for lite på papiret som clearance desken får inn til seg. I de tilfellene pleier det jo å ordne seg om man har med fornuftige mennesker å gjøre :slight_smile:

2 Likes

12 Likes

Den var helt rå Shagga!

1 Like

We are excited to announce a new etching by Conor Harrington (@conorsaysboom) available tomorrow, July 23rd at 16.00 BST.

Hot Air, I Do Declare

Edition 30

2020

356mm x 460mm

£680

Beautifully printed by @atelierji, this etching is printed in soft black from a photopolymer gravure plate, presented in a hand-made presentation folder, silkcreen printed in two colours.

Signed and numbered by the artist.

Please note this product will be shipped flat packed. We estimate that the earliest completion date for delivery of each of these Editions will be two weeks from the date of the order.

3 Likes