Nytt trykk fra Conor Harrington

Joda etching er vel dyrere, men det er så utrolig synd det blir så lite. Dette motivet passer så mye bedre i en stor størrelse. Blir ikke noe kjøp på meg pga dette.
Synd da det hadde passet bra sammen med de andre sort/hvit jeg har fra Conor.

Helt enig! Dette i 80x100++ hadde blitt et av hans beste trykk (spesielt i farger)

2 Likes

Hadde blitt nye Fight Club!:facepunch:t3:

1 Like

Som det er nevnt i lanseringstråden. Conor Harrington slipper nytt trykk:

Lanseringen skal være i morgen. Kjør debatt. Basert på diskusjonen som oppstod i den andre tråden er det enkelte røster som mener Conor har tatt et lite sidespor. :slight_smile:

Personlig er jeg vel en av de som foretrekker hans tidligere verk. Han har mistet meg litt på veien videre.

1 Like

Blir sluppet idag kl 17 norsk tid :blush:

1 Like

Bra korrigering! I dag!

Inspirert av Velázquez og Bacons legendariske Screaming Pope. Interessant å lese om referansene.

Noen som skal kjøpe?

1 Like

Kort svar: Nei jeg skal ikke gi dette slippet et forsøk. :slight_smile:
Jeg er i utgangspunktet kun ute etter eldre verk fra Mr Harrington. Med mindre han går bort fra den serien han holder på med nå… og den nye skulle tirre interessen.

1 Like

Ja, var ikke akkurat rift om dette. Fortsatt til salgs.

Noen som husker når disse gull versjonene kom til salgs ?

image

Fortsatt mulig å skaffe seg i skrivende stund.

Mener de ble sluppet samtidig som study of hide and seek.

1 Like

Ser det er utsolgt nå. Tok jo vesentlig lenger tid enn hva det har gjort før. Vanskelig å si hvorfor, men jeg sliter bare med å bli overbevist på den greien Harrington har akkurat nå. Jeg håper han går over til annen tematikk snart. Han har vært her lenge.

Har det noen gang vært SÅ stille rundt en Harrington lansering? Tidligere har det jo kokt :joy:

1 Like

Conor Harrington har “ryddet”.Conor Harrington_Reading Between the Punchlines_Sales PDF Portrait_2021.pdf (5,5 MB)

Stive priser. Eller?

1 Like

ganske svææææære de oljemaleriene da - men ja, greit utenfor min pricerange :laughing:

Når noen mener et Bjor lerret skal koste 280k tenker jeg at 450k for et enormt lerret av Conor ikke er så aller verst. 20% til veldedighet er jo en god del.

4 Likes

De maleriene til 70k er ikke så stor ;). Men ja… dessverre mer enn hva jeg er villig til å betale for. Da snakker jeg om de “små”. De store verkene er ikke i nærheten av hva jeg har råd til :). Med 94k følgere får han nok garantert solgt det.

1 Like

sant sant…

Conor Harrington ute med nytt print igjen, ganske kult.
Men 700 gbp for 40x30cm blir i stiveste laget syns jeg. Utrolig synd, da jeg har veldig lyst på noe av han :frowning:

2 Likes