Nytt trykk fra Conor Harrington

45 min jeg aldri får tilbake

1 Like

Trodde jeg hadde det i boks, men var utsolgt når jeg skulle fullføre bestillingen…

Jævla tragisk, trodde når man først hadde en i kurven så var en safe…

Hadde klar innramming og alt, jaija får gå ut å drikke me drita full, er jo tross alt Torsdag :laughing:

6 Likes

Følte meg akkurat passe frekk når jeg sendte de mail og spurte om å få samme nummer på trykket nå som sist.

5 Likes

Ser ut som han ikke var så heldig med releasen, annonsen er stoppet :slight_smile:

2 Likes

Jeg hadde virkelig lyst på dette trykket, og jeg TRYKKET sånn ca 50.000 ganger, fikk det i handlekurven. Alt var tilsynelatende ok, og pumpen gikk for full maskin! Snakk om å gå i kjelleren!
Det ryker en flaske rødvin eller to i kveld kjenner jeg!

Håper alle flippere får en RÆVA kveld, og et hardt liv!

6 Likes

Ligger 3 stk på ebay

Verken dette eller det forrige har vel blitt flippet i Norge, eller? Har ikke sett noen på finn i alle fall.

Kjør refresh script i stedenfor å trykke f5 50.000 ganger ^^

Ikke alle :dolphin: som svømmer i åpent farvann:wink:

1 Like

Får sende dem en sint mail og be dem ikke ha release midt i åpningstiden til galleriet mitt!
Måtte donere en nyre for å få tak i forrige på 2.håndsmarkedet. Nå ryker vel neste også.

2 Likes

Glemte å passe klokken, logget på 2 min for sent. Nå må ingen snakke til meg på minst 3 dager :rage:

1 Like

Hvis noen skal flippe send meg en PM. Lover full diskresjon.

1 Like

Gratulerer til de som fikk seg et trykk. Satt på fjellet og så på solnedgangen og glemte hele greien. Jaja, det kommer nok nye muligheter :sunglasses:

1 Like

Kan neppe være mange som har begge disse med likt nummer! :+1:t2:

Første flipper på finn.no:

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=84676072

Ryk og reis sier bare!

4 Likes

Hadde ikke mye troen på at dette skulle gå veie ved kjøp på telefonen og hjerte pumpet bra når jeg trodde den lå i kurven, men den gang ei. Jaja. Gratulerer til de som fikk.
Flott bilde…

Har prisene til CH økt veldig i det siste, eller er det bare jeg som ikke har fulgt med? Virker jo som at folk er villige til å gi 15-20k for disse trykkene.

Har den siste utstillinga gitt ham et ekstra løft?

Jeg har aldri eid noe av ham selv, men lenge tenkt at han har en helt egen og spennende stil. Et friskt pust på en pdd ganske kjedelig scene om du spør meg.

Tror folk begynner å få øynene opp først nå! The unveiling og samson (som jeg selv har på veggen) går jo for pene summer enda, men i utenlandske forum merkes det at det er blitt dyrere etter siste utstilling. Har stor tro på Conor Harrington og sørger enda av at jeg ikke fikk tak i trykket i dag, er bare å gratulerer @Ulrik som nå har begge siste slippene på veggen (om kort tid) :slight_smile:

2 Likes