Nytt trykk fra Pøbel(?)

Tror ikke jeg vil bytte, men er ikke helt bekvem med den blå enda. Håper den vokser på meg.

1 Like

Frekt trykk :ok_hand: Får satse på noen angrer å selger etterhvert!

Hvis noen finner ut at de ikke skal ha trykket kjøper jeg gjerne da jeg å ha det :grin:
Send PM så blir vi enige om pris.

Fra Ratking

Fungerte sporing for deg? Hos meg står det bare at sendingen er forhåndsmeldt.

Her og. Tar nok bare litt tid

Det kom på mail, ikke på sporing i app.

Vet det har vært påske men er det noen som har fått dette innrammet enda? Vet jo at det er flere her inne som er raske i avtrekkeren og har ting på veggen før andre får det i hus. Jeg skal ha min “kjedelige” matt sorte list og hvit pass som jeg kjører på de fleste bilder tenker jeg, men det er enda lenge til jeg tar turen til rammemaker med dette bildet.

2 Likes

Jeg synes posten til @JonasLeborg på insta i dag så ganske bra ut. “Blackliner’n” gjør seg på icwt!

1 Like

Enig, det ser ofte bra ut på mange trykk, men på større bilder synes jeg det har kostet litt i overkant. Det som er flott med 65x65 bildene, ganske mye billigere innramming :smile:

Jeg hentet mitt i dag med sort ramme og hvit paspartout. Angrer på at jeg ikke la inn sort under som dobbel.

10 Likes

Hei.
Kjøpte nylig en Lofoten litt utenom den vanlige.
Noen som har sett denne utgaven tidligere? skal være 65x65
Sorry for dårlig bilde…

1 Like

Hva ga du?

1 Like

Send en mail til abcprinthouse, så får du svar.

Har sett noen spesialutgaver tidligere i grønt og sort/hvitt som var en del av opplaget, men denne
var ny for meg… Du får ta det mer piano neste helg da :slight_smile:

1 Like