Nytt trykk fra Pøbel(?)

Jeg tenkte det samme. Vil tro det blir som jeg sier at når det står “identisk adresse” betyr dette at det er likt navn i tillegg. Noe annet ville være helt sprøtt.

Enig, kul måte å gjøre det på!

Mitt første lotteri. Spennende!

Fascinerende hvor aktuelt dette er for flere beboere i de samme blokkene. :joy:

2 Likes

Noen som har fått beskjed om fravær av bekreftelsesmail betyr “ikke registrert”?
Vil nødig sende en gang til å risikere og bli fjernet fra listen.

Altså man vet aldri. Selv bor jeg i midt i Bergen sentrum i et bygg med 10 leiligheter, og det er flere enn meg som handler kunst. Når det er noe så uforpliktende som et lotteri ser jeg for meg at det er mange som melder seg opp “på gøy”. Kan ikke tenke meg hvor kjedelig det ville være å bli diskvalifisert av en så banal grunn. Nå skal det også være sagt at man neppe får beskjed om at man blir diskvalifisert men likevel.

Påmelding utført og bekreftelse om påmelding mottatt noen sekunder etterpå. Det her blir spennende!

Ser trykket ikke får veldig skryt på BF.

Bra for oss som synes det ser knall fint ut!
Angrer på at jeg ikke prøvde på canvasene når de kom…

1 Like

Enig, større sjans. Krysser fingrene.

Mye av kritikken på BF går på tittelen og der kan jeg til dels være enig. Pøbel var ikke først ute med ICWT.

1 Like

Mange provoserende innlegg på bf… Synes ikke motivet fortjener så mye skitkasting om enkelt individer ikke liker motivet… Synd for Pøbel og norsk street art…

Jeg synes det er helt ok, tror ikke Pøbel blir såret:)

Er vel ikke dommedag selv om 5-6 stykker ikke liker printet:-)

Bli ikke overrasket om det er de samme som om noen uker sier:yes!! GOT one!! looks so nice In the flesh, £1000 anyone?

1 Like

Negativiteten er alltid dominerende på BF når det slippes noe fra norske streetartister, og når det er slipp generelt. Utrolig kjedelig og repetetivt å lese… Er lei av BF. Går kun inn for å se på bilder for om mulig oppdage noen nye spennende kunstnere.

2 Likes

BF for meg er bare en markedsplass. Forumet der har ikke alltid så mye å komme med.

Ingen som har fått klarhet i om mangel på bekreftelsemail betyr at man ikke er oppført på listen?

Jo. Sendte mail og hørte. Fikk som svar at jeg stod på listen selv om jeg ikke hadde fått bekreftelsesmail. Visste ikke hvorfor ikke alle fikk bekreftelse.

1 Like

Da er nettsiden oppdatert. Er veldig spent hvordan trykket er live… har en følelse om at det ser bedre ut på skjermen enn 65x65 på veggen…Og irriterer meg fortsatt at Pøbel har fjernet noen tenner fra gate versjonen, men ja…

4 Likes

Bare gjør klar og helgarderer posten min etter lotteriet er ferdig.

Dersom jeg “vinner” i lotteriet: Yes! For en kul og rettferdig måte å selge prints på!

Dersom jeg “taper”: Fy F… Kjipt av ABC Printhouse. Mye bedre med vanlig release. Da kan de som virkelig ønsker seg printet sitte klar med F5 og bare skylde seg selv dersom man ikke får det.

Lykke til folks!

5 Likes