Nytt trykk fra Pøbel(?)

Me too :slight_smile:

Også interessant hvor mange som har meldt seg opp på den blå. Den er jo temmelig dyr, så skulle kanskje tro det skremte “casuals” litt unna, men ingen har den større samleverdi. Der faller fort sannsynligheten om mange har meldt seg på

Hva var prisen på blå vs hvit?

£220/£500

1 Like

Fremdeles, ingen?

Trodde jeg likte loddtrekning, men der tok jeg feil! Lenge å vente :disappointed:

2 Likes

Trodde jeg var en utålmodig sjel, men dere tar altså kaka:)

4 Likes

Er det flere enn meg som ikke har hørt noe?

1 Like

Ikke hørt noe.

De skrev jo at man blir kontaktet om 2-3 dager, klokken 20 i kveld har det gått 2 døgn, så vil tro de første får mailer i kveld eller i morgen.

Føkka greier, får høy puls av hver mail som tikker inn…

1 Like

yess! jeg vant!

1 Like

viste seg at jeg vant lotteriet i Africa. må bare sette inn depositum og oppgi CCV-koden så lover de å betale ut gevinsten.
w00t

ps sorry for å gi falske forhåpninger hehe

Ikke svar ennå!? Dette er SKANDALE. Lotteritilsynet må kontaktes snarest!

1 Like

Verre en unger på julaften :joy:

3 Likes

Ingen mail her heller.

Vi vil ha svar!

  • Når vil vi ha det?
    Igår!!
3 Likes

Er det i dag den store fiskedagen er, for alle lotteristene???

1 Like

Det har enda ikke begynt å vake i min innboks i alle fall.

Hørte det bare er 6 trykk som er gått til Norge. Veldig kjipt. Ev. så troller jeg bare nå mens jeg F5’er innboksen min;)

1 Like

Det nekter jeg å tro, men er det sant så må man jo bare flire. Har da alle de andre over 200 trykkene gått til utenlandske flippere?

Grunnen er enkel: Med 6 trykk til norge har “vi” da fått 2,4% av trykkene. Dersom 500 nordmenn har søkt, må nærmere 21000 utendinger ha gjort det samme - det høres mye ut…

1 Like