Nytt trykk fra Sandra Chevirer - 16 september

Til alle Sandra-evangelister:

24 colour screen print will be out for the opening of Museum of Urban Art in Berlin:

Endelig noe helt nytt! Doh.

Ja - det treffer ikke meg heller, men vet at det er maaange Sandra-fans her så det blir sikkert rift om disse også.

1 Like

…eller ChevRier som noen også kaller henne… :blush:

1 Like

2 Likes

Du har fått dem allerede, ja? :wink:

1 Like

Blir disse tilgjengelige på nett også, eller bare i Berlin ?

Dette er ikke mine nei, men du skal ikke se bort i fra at dem ender opp hos meg :slight_smile: Jeg skal være assistent på utstillingen i Berlin nå til helgen :slight_smile:

Dem kommer for salg på nett også ja…

3 Likes

Hehe. Ok. Forklarer jo litt hvordan du får disse gode dealene. :slight_smile:

1 Like

Kommer det noe release info om antall osv? Vurderer faktisk fly ned til Berlin for å skaffe meg et eksemplar.


Ser ut som 20 stk som møter opp i Berlin får muligheten til pre order

1 Like

Nå blir jeg nysgjerrig på hva du faktisk jobber med? Er ikke første gang du bistår på utstillinger etc. :slight_smile:

Info kommer på nyhetsbrev, både fra GP og COA. Men vil faktisk tro muligheten er større om du stiller opp i Berlin :slight_smile:

Har en jobb som gir meg endel fritid, men er nok hobbyene mine som gjør at jeg blir dratt med på slike ting som dette :slight_smile:

2 Likes

Noen som vet om det vil foregå på en annen måte i Berlin enn det gjorde i Stavanger hos Nuart??

1 Like

Vis noen skal ned og kikke. Er det mulig med en bestilling.
Så at det kommer et print av Martin Whatson sin seilbåt. Som en sjømann hadde dette vært kjempe å fått et på veggen.

Seilbåten ser veldig kul ut :ok_hand:t2: kunne tenkt meg den selv

Ønsker gjerne en bestilling selv! Betaler selvfølgelig noen lapper om det lar seg gjøre :grin:

Fra GPs nyhetsbrev:

http://mailchi.mp/graffitiprints/different-strokes-berlin-at-urban-nation-museum-opening-a-retrospective-print-show-celebrating-5-years?e=f10a05279f

1 Like

Så er køsystem first Come, first serve? Flybilletter Fra Bergen er 5k…