Nytt trykk fra Skurk

Burde egentlig ventet til jeg hadde all info klar, men klarer ikke å la være å dele litt preview fra Skurk sitt kommende fotopolymer-trykk. Nesten latterlig mye arbeid pr. bilde i forhold til silketrykk og ikke minst arbeidet med å finne akkurat riktig mengde blekk på platen. Fokus på barns mentale helse. Basert på arbeidet Skurk gjorde for PsychAid-aksjonen studentene ved Det Psykologiske Fakultet i Bergen hadde i mars i år. Kommer i et Gategalleri nær deg neste lørdag.

15 Likes

Veldig flott!

1 Like

Herlig. Har passert kunstverket i Bergen flere ganger å lurt på om dette ville produseres. Voila! :blush:

Disse likte jeg virkelig! Vet du pris og om de kommer til salgs over nettet?

Veldig kule :+1:t2: Kansje vi må kjøpe et par skurk :grinning_face_with_smiling_eyes:

De kommer til salgs på nett som vanlig, men venter litt med pris til jeh har det bekreftet

1 Like

Ok takk for Svar! Likte virkelig disse…

Kjekt å høre. Jeg vet hvor mye arbeid som ligger bak disse. Kunstner lusker rundt på forumet så alltid kjekt ed komplimenter. Vi kommer snart med full info

2 Likes

Lanseringsinfo

Lørdag 18.11 blir “Peace of mind” av Skurk tilgjengelig i nettbutikk og i galleri kl. 12.

Skurk - Peace of mind #1 (boy)
År: 2017
Medium: Photopolymer dyptrykk på Hahnemühle 300 msg
Størrelse: 53 x 78 cm (Trykk: 47 x 72 cm)
Opplag: 60
Signert og nummerert av kunstner
Pris: 2835 ink. kunstavgift

Skurk - Peace of mind #2 (Girl)
År: 2017
Medium: Photopolymer dyptrykk på Hahnemühle 300 msg
Størrelse: 53 x 78 cm (Trykk: 47 x 72 cm)
Opplag: 60
Signert og nummerert av kunstner
Pris: 2835 ink. kunstavgift

Dem som kjøper paret får matchende nummer så langt det er mulig.

Vi informerer om at det på et senere tidspunkt kan være aktuelt å lage noen fargevarianter i lavt opplag. Grunnet tidsmangel ble disse ikke prioritert.

3 Likes