Ø.k Pøbel - In Cod we trust

Noen som har et trykk fra Pøbel - In Cod We Trust de ønsker å selge?

1 Like

Ser denne ligger på Finn.
Vet ikke om prisen er fair, men det kan sikkert andre svare på.

Etter min mening en stiv pris, men av en eller annen grunn er dette et trykk som har steget mye den siste tiden.

3 Likes

For høy pris for dette - utrolig tøft trykk, men mener prisen er for høy.

Ligger en til på Finn:
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=157446670

Ta deg en fra polet til 200kr😉

Har den stående! :slight_smile:

1 Like

23 Likes

På en mandag liksom :champagne:

“Mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søøndag!”

3 Likes

Hva er markedsprisen på denne i disse dager? 25k? Er noen solgt til 30?

1 Like

Den der var frekk. Altså det du har på veggen :slight_smile:

1 Like

Ikke vet jeg hva disse virkelig ble solgt for.

1 Like

Og den til 32K har ligget ute siden 11. september. Mulig 30 er realistisk? Noen her inne som har kjøpt/solgt?

Har vært i kontakt med en del ifm mulig kjøp av ICWT siste halve året. Har stort sett fått tilbud om trykkene for mellom 23k og 28k. Alt over 30k er nok ønsketenkning.

4 Likes

Hinsides. Den har hatt en voldsom økning i så tilfelle.

1 Like

Er det ikke greit å bare videreformidle den til 23k over til han som ønsker å kjøpe her da, så kan han gjøre et kjapt og greit kjøp om han ønsker det?

1 Like

Den er nok solgt for lenge siden. Poenget mitt var å løfte litt hvilke priser som det er blitt handla til den siste tiden og som jeg har vært borti. Personlig har jeg stått over alle, da jeg ikke synes trykket er verdt så mye, men det er mer min personlige mening, enn markedets; tydeligvis.

3 Likes

For ordens skyld kan jeg jo nevne at jeg har trykket. Så prøver ikke prate det ned for egen vinning her altså.

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.