ØK: Martin Whatson - Beyond the wall

Hei,
Sjansene mine er vel kanskje ikke de helt store, men om noen har en main edt. de vurderer å selge ta kontakt!

Rent salg, evt så kan jeg legge til en MW - Sjøsprøy + mellomlegg. :slight_smile:

1 Like

Ligger en på Finn nå. Ikke oppgitt noen pris.

1 Like

Still deg i kø :joy:

1 Like

Den ble solgt ila en time, noen som vet hva den gikk for.

Igjen tilbake til den evige diskusjonen, veldig mange ser ut til å fordømme de som “flipper”, samtidig ser det ikke ut til at folk generelt er imot at de selv og andre er villige til å kjøpe til overpris rett etter slipp. Er ikke dette litt dobbeltmoralsk, det ene eksisterer ikke uten det andre?

4 Likes

tror ikke den ble solgt, men brukt til å hype opp “turn around” tiden på den. mine 2cents.

Han skrev 25k til meg, så hørte jeg aldri noe mer…

makes sense

Det kan jo stemme med 25000kr når folk på UAA og FB-gruppen legger ut ønskes kjøpt poster til $2500 for main Edition.

Kanskje betalingsviljen er større i utlandet enn her på berget! :slight_smile:

25.000,- er i så fall høyere enn utlandet da det blir $3000

1 Like

Du har helt rett. Jeg trodde dollaren lå høyere.
Beklager.

noen legger ut for å betale mindre, 25.000,- høres riktig ut med hva jeg har fått vite om hva folk har blitt tilbudt under bordet.

Helt sikkert, det er alltid slik på de første salgene. Og har man pengene spiller det liten rolle om det er 10-15-20eller25.000,- venter man lenge nok er nok denne oppe på 25 igjen etter å ha vært på tilbud en periode.

Prisen starter alltid høyt og går gradvis nedover ettersom flere havner på markedet, før den sakte går opp igjen. Spørsmålet er bare hvor lavt den skal gå før det snur. #Isimagen :joy:

Jeg kan gi 15k + sjøsprøyt. Ta kontakt om det er av interesse. :slight_smile: Kan garantere en ryddig og diskre handel.

Diskre også? Pakken sendes i anonym innpakning? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 Likes

Denne skjønte jeg ikke helt - tilbudt under bordet - hvem er det som tilbyr under bordet, til hvem og når?

folk som vet om andre som har fått tilslag på bildet, sender mld om å få kjøpe for 25k for main osv. selv blitt tilbydt veldig mye mer for en HF, som jeg ikke har planer om å selge.

ble det utgitt HF versjoner?

Nei ingen HF denne gangen.

Kun main Edition, Rotated Colours in graff 1/1’s og Acrylic Edition.

mente seff rotated. beklager det.

Det er definisjonen av dobbeltmoral. :slight_smile:

1 Like