ØK Martin Whatson - Panda

Prøver meg på en byttehandel med SC - We are one mot MW - Panda

Ønsker du kun rent salg så luter jeg ører for en hyggelig KV pris :slight_smile:

3 Likes

Lykke til, angrer ikke ett sekund på mitt kjøp :heart_eyes:

6 Likes

Fantasisk innramming! Digger dette bildet :slight_smile:

5 Likes

nice! Perfekt innramming.
Nå fikk jeg lyst til å ramme inn den jeg har liggende!! :smiley:

1 Like

Helt enig :grin:

3 Likes

Den må du da ramme inn!

1 Like

ELLER bytte mot min SC som allerede er rammet inn :smiley:

3 Likes

Ikke sant, det er jo mye enklere! :stuck_out_tongue:
Fruen i huset er ikke blitt fan av SC enda…

1 Like

Da sliter vi med det samme!

1 Like

Det er derfor jeg alltid handler før jeg spør :sweat_smile:

3 Likes

Det funka med MW. Ho likte ikke det heller, før. Nå får jeg kjeft om jeg tenker på å selge noe!

Men kjøpte den bysten som SC slapp for noe år siden. Den ble hun “redd” for… så måtte kvitte meg med den etter et par mnd med mislykka forsøk på overtaling :stuck_out_tongue:

Jeg har fått mer eller mindre kjøpestopp på SC nå, så jeg prøver å fase litt over på MW :joy:

5 Likes

Du vil ikke angre! Har flere og samboeren min elsker dem :slight_smile: Flere vil det bli også!

1 Like

Registrerer mange røde flagg her og minner om at kunst ikke er interiør. Lykke til med jakten og angrer på at jeg solgte min tilnærmet kost, hvor kjøper dukket opp i Jaguar…

3 Likes

“… minner om at kunst ikke er interiør.” Veeeeeeeel, du kunne lurt meg. :wink:

4 Likes

Her må du gjerne spesifisere hva du anser som røde flagg? Kunst er hva en enkelt person anser det som. Jeg tror mange kjøper et bilde av interiørmessig årsaker.

7 Likes

Må si meg uenig :blush:
Interiør kan være så mangt. Føler f.eks at bildene er det flotteste interiøret i lounges min

7 Likes

Det er viktig å ha egne meninger og med mindre ungen din har rablet med tegnestifter på sofaen din, så matcher ikke interiøret kunsten på veggene imo. :see_no_evil: Røde flagg er når din kjære setter krav eller retningslinjer over hva som er under «norm» OG beveger seg utenfor interiør hvor kunst tilhører mer kultur/finans avdeldingen i husholdningen. :speak_no_evil: Ingen fasit, men er min sosiologiske oppfatning i dagens samfunn med hensyn til rettferdighet og generell maktforhold mellom kjønn. :hear_no_evil:

1 Like

Kunst er ikke interiør, hva er interiør da? Hva er definisjonen på interiør?

" Vanligvis forbindes ordet interiør med rom på innsiden av en bygning, inkludert rommets overflater, samt møbler og andre løse og faste gjenstander." kilde: interiør – Store norske leksikon

For meg virker det som kunst = interiør?

3 Likes

Med mindre det blir sengetøy fra Ikea, så håper jeg ikke at Martin Whatson blir sett på som en interiørdesigner. :upside_down_face: