Øk nyeste Sandra og whatson hf collaben

Gi beskjed om du ønsker og selge!

Gi beskjed til meg også :joy::raising_hand_man:t2:

3 Likes

Meg og :joy:

1 Like

Me to :raising_hand_woman:t2: :sweat_smile:

Det første er allerede ute på Finn :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

2 Likes

eg spurte først :rofl: :rofl:

1 Like

Til den prisen på Finn var ikke denne så kul allikevel! :joy:

3 Likes

hvor er HF til salgs?

4 Likes

Jeg har ikke sett HF til salgs. Kun main.

2 Likes

synes ikke 21k-23k var den verste prisen jeg, rett etter release :slight_smile:

1 Like

Nå spekulerer jeg veldig her, så ikke skyt meg! Men jeg ser alt av klokker, crypto, aksjer og lignende har stupt en god del og ser ut som at renten skal øke ni ganger til i løpet av noen år ( snakker vel om å øke med to prosent nå innen kort tid? ), kunsten vil vel følge samme trend her vil jeg tro så dette betyr det blir kjøpers marked innen kort tid får man håpe :slight_smile: Også syns jeg ikke dette bilde var noe veldig spesielt og nytt fra noen av dem, blir samme greia nok en gang med ett fjes med tags på men jeg likte det godt selv om, bare ikke så mye at det er verdt 10.000kr mere enn hva kjøper får det for :slight_smile:

5 Likes

Over tid skal Main opp til 30-35K
Hf 60-65K +

3 Likes

Over tid? Hvor lang tid snakker vi da? Og hvordan kan du gi en fasit på det som du gjør nå? Er vel absolutt ingen som kan spå markedet som vi er i nå, bare stusser på at alt annet er på vei ned så spekulerte litt i det. Men som sagt så har jeg ingen fasit på dette og der har ingen andre heller :slight_smile:

5 Likes

tror main er 20k innen kort, samme som panda. høyt opplag. kort tid = 2 mnd

7 Likes

Du har tydeligvis ikke prøvd og kjøpe hus i disse dager. :slight_smile: :arrow_up:

1 Like

Flyttet for ett par mnd siden :slight_smile:

6 Likes

«Skal» er en sterk påstand. Dette viser dog hvor fokuset til folk flest her ligger. Trist spør du nå meg. Hadde jeg fått dette bildet og ikke hadde ønsket det, så hadde det gledet meg høyt å gi det til en som virkelig ønsket det til kost. Her skal priser tvinges opp og folk skal tjene penger. Nyte kunst kan man gjøre en annen plass…

11 Likes

Lå vel to på finn tidligere i dag til hbo over 21k og bud mottatt på 22k (begge er borte nå). Noen som vet hva de gikk for?

3 Likes

De er slettet.

Tipper de ble kansellert. Var jo en som lå ute med fult navn… GP har de siste årene begynt å kansellere åpenbare flippere. Med åpenbare mener jeg dem som legger bilder til salgs før de er sendt ut…

5 Likes

Jeg fikk tilslag på det ene til 24k. Blodpris, ja. Men det brenner langt inn i hjerterota for å få det bildet.

5 Likes