ØK: SinnSykShit & John Olav Nilsen

Ønsker å kjøpe følgende trykk:
Sinnsykshit - Panorama
John Olav Nilsen - Blue Edition og Red Edition

Send en PM dersom du har en eller flere av disse og ønsker å selge :slight_smile:

1 Like

https://www.finn.no/127893778
Ligger en Panorama til salgs for 7k på Finn. (Kjenner ikke selger)

Takk!
Er villig til å betale over kost. Synes dog at 7000,- blir litt “flippete” tatt i betraktning det ble gitt ut for 2900,- for tre måneder siden, og hva hans andre trykk har gått for.
Håper på melding fra selger som kan tilby en bedre pris:)

2900 var vel kun på åpningsdagen? 3900 ellers.

Dette trykket er vel også utsolgt så vidt jeg vet. De to andre er ikke det.

Ellers mener jeg at det lå et ute til 6000 tidligere i sommer.

Ps: er ikke selger

Panopticon er også utsolgt, ellers har du helt rett angående prisene @Benbjo.

Personlig synes jeg Panorama er Kim sitt beste trykk hittil. Så en liten teaser på Instaen hans om at Benzo snart kommer på trykk - det så også utrolig bra ut.

1 Like

Edit: Panopticon er fortsatt til salgs her https://nuartgallery.no/product/panopticon-3/

1 Like

7000 hørtes litt dyrt ut ja. Hva er egentlig en riktig pris på Panorama i dag?

Har Panorama selv hjemme så litt inhabil, men dette ser utrolig bra ut og absolutt Kim sitt beste trykk. Kan ikke måles med de tidligere han har gitt ut

Vanskelig å si hva som er riktig pris på Panorama i dag - og jeg eier selv et eksemplar av dette trykket og er i likhet med @Tommy_Jensen inhabil.

Alt koker ned til «tilbud- og etterspørsel» og i dette tilfelle (Panorama) kan det virke som etterspørselen er større enn tilbudet. (I motsetning til hans tidligere trykk).

Personlig er jeg stor fan av Kim og kunsten hans, og det kan virke som det er mange av «oss» som har fått tak i Panorama og vil ha det på veggen/i samlingen. Ville jeg solgt mitt eksemplar for 7k? Nei…:blush:

3 Likes

Takk for langt svar :slight_smile:
Det blir pennende å se fremtidige trykk, det ser ut som han jobber med noen nye interessante malerier nå.

1 Like

Har et eksemplar av Panorama som jeg kan vurdere å selge, har sendt PM :slight_smile:

1 Like

Denne tråden ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.