Oli EPP - London - Morley Gallery

Hei,

Jeg fikk invitasjon fra Oli EPP til privat visning av hans nye show i London 12. september. Jeg er ikke i London før 16., så hvis noen er der den 12. og ønsker å gå, så gi beskjed så overfører jeg invitasjonen.

« Hi Tor,

I wanted to personally invite you to the Zsuzsi Roboz Trust Scholarship Show taking place at Morley Gallery, in London, this Wednesday the 12th of September from 6-8pm . (Please see the invite.)»

Showet varer fra 10.-29. September.

4 Likes

Woow, det var litt av en mulighet for folk. Skulle gjerne tatt imot den muligheten om jeg hadde hatt sjansen

1 Like

Jeg lander tidlig onsdag og har kanskje anledning om ikke familien er sliten etter mye farting den dagen.

MEN; jeg har ikke skjønt greia med Oli Epp.
Har lest litt på uaa og sett at det er mye vind i seilene, men skjønner ikke hvorfor. Litt mye Shrigley stil over det for min del kanskje?

Jeg tar gjerne imot noen synspunkter på hva som gjør hans verk så bra! Gi meg lyst til å dra Toris!:see_no_evil:

Hei,

Jeg har heller ingen sterke meninger om hans kunst. Han er en veldig hyggelig fyr, og hver enkelt får gjøre seg opp sine egne meninger om det han gjør. Det virker som han har et godt apparat rundt seg med flinke kommersielle folk som gjør de riktige tingene i rett rekkefølge for å bygge opp hans CV og kommersielle verdi. Det er muligens også derfor det synes som han er i en stigende trend mht verdi. Send meg en DM med epostadressen din så får du overta invitasjonen. Det kan jo være spennende å se en utstilling hvor du er skeptisk i utgangspunktet for å teste ut om du får bekreftet antakelsene dine eller om de klarer å overbevise deg om det motsatte - eller noe midt i mellom… :slight_smile:

4 Likes