Oli Epp

Er det noen som vet prisen for et Oli Epp lerret fortiden? Jeg vurderer (forsøke) å gå til anskaffelse av et lerret fra ham i tillegg til det jeg har, men det er umulig å oppdrive priser og tilgjengelige lerret…

Hvis du allerede har et epp lerret vil jeg si at sjansene dine for å skaffe et til er relativt gode. Du må bare kontakte de som representerer han og få deg på en liste over kjøpere. Prisen er helt irrelevant fordi det ikke finnes noe for salg. Dersom de kontakter deg og tilbyr deg et lerret får du én sjanse til å bla opp det de forlanger eller så er det borte.

Jeg har hatt kontakt med Oli direkte tidligere, men det virker som om lerretene forsvinner før man rekker å i det hele tatt å ta kontakt. Da skal jeg forsøke å se om det er en kjøper liste å stå på. Takk!

Ja, det er det som er problemet, det finnes ikke nok for salg og 100 rikinger foran deg på den listen. Men det går an å ha flaks, kanskje han liker at det skal til Norge og opp på en vegg og ikke selges videre. Hvem vet. Lykke til!

Takk for det! Ja det kan absolutt være verdt et forsøk med litt Norges reklame og en fin vegg!

Siden du allerede har ett må du la oss andre prøve seg! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Har hørt at det er minst ett år ventetid på lerreter, og det var før det “tok av” i sommer/våres.
Det er nok sannsynlig at prisene stiger heller enn at han øker volumet som reaksjon.

Ja jeg burde kanskje det :stuck_out_tongue::wink: Jeg merket på den tiden det tok å skaffe meg mitt første at prisene steg ganske fort. Jeg fikk først tilslag på det aller største selvportrettet hans som en kan se ham med øretelefoner og blyant bak øret, men det ble rett og slett for stort, så jeg avslo…:hear_no_evil: Da måtte jeg gå en ny runde på 5 mnd der alt forsvant før “Orion Belt” dukket opp…

1 Like