Ønsk deg Resultater / Alt er Mulig / Innovative Manualer & Skjemaer (VELOPTIVT.)

Ja jeg får, prøve med mitt tradisjonelle: BVAL /// innovasjons-produkt. Det foregår slik, at jeg ikke har noe: Konkret kunstverk til salgs akkurat nå, bare så det er sakt. Men la oss si, at jeg kjøper ett: 70 cm x 70 cm, format lerret. Hvor da altså, denne størrelsen begrenser: Bokstav-innholdet, til ca 48 bokstaver. Videre så, kan kunden: Ønske seg, akkurat hva som helst av tekst. Du må gjerne, vinkle innholdet slik at: Verket produserer, innovative nyheter. Enten om du, kan beskrive: Kort og greit, noe filosofert eller intelligent. Eller om du, kanskje kan ha en: Fiks ide for noe morsomt, som du gjerne vil ha som en fersk nyhet. Jeg har, professor-grad i: Kunst og språket mitt, er spesialisert for nyheter. Husk at vi, ligger helt på det rent: Informative så du trenger nødvendigvis ikke, og presentere vakre stikkord.

Pris per bilde, er: 6’000 kr. Husk at, du kan kjøpe: Tre stykker, om du vil.

Eksempelvis som, bakom her: “HTTPS://bendiklaland.myportfolio.com.” Du trenger ikke, og bry deg med og: Lese teksten, i tegningene. Det skal holde, og leve sammen med: Bildet over en periode, så skal du ha samlet ett kreativt begrep.
(Og en liten, ting til: Jeg har nylig, publisert masse musikk (dette er ikke, av samme kvalitet.) Men jeg fikk lyst til, og legge ved lenken dit: “HTTPS://bendulf.bandcamp.com.” Musikken den skal være helt OK, for sitt formål som er og være i: Bakgrunnen under for eksempel trening, eller annen aktivitet.)

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.