Ønsker å kjøpe en trekasse i Stavanger/Sandnes + tips & triks ved sending av innrammet bilde?

Hei!

Jeg skal sende et innrammet bilde fra Stavanger til Tromsø.

Har aldri sendt innrammet før, så hvis noen har noen tips & triks på dette området, så blir jeg veldig takknemmelig for det.

Ønsker også å undersøke om det er noen i Stavanger-området som har en trekasse til overs som jeg kan kjøpe, eller vet hvor jeg kan få bestilt dette?

Størrelse rett i overkant av ca. 60*90 cm. Konkrete mål kan fremskaffes.

Takk for svar :slight_smile:

Hilsen HEB

2 Likes

Fant denne på finn til 300kr. Forsøkt finne ut hvor de blir produsert men uten hell. Fantastisk kasse, retro look og veldig praktisk. Til Hong Kong imorgen :slight_smile:

4 Likes

Solid! Hvilket selskap sender du med?

Flight Logistics kontaktet collicare som arrangerer pick-up med TNT :slight_smile:

3 Likes

Ved første øyekast så ville jeg sagt at det er en kasse NEFAB kunne ha laget.

https://www.nefab.com/no/norge/produkter/langtidsoppbevaring/plypak/

3 Likes

Hør med Helge her inne - han lager kasser her i Stavanger :slight_smile:

1 Like

Ta en tur til Elkjøp eller Power. Spør om de har noen tomme flat-tv pappesker, med isoporen.
Isoporen har spor som passer veldig godt på bilder som er innrammet, og jeg har sendt større bilder enn ditt på den måten innenlands uten problemer. Pass også på når naboen har kjøpt ny flatskjerm og skal kvitte seg med emballasjen. Bare å legge på loftet, boden for fremtidig bruk.
Lykke til

2 Likes

Jeg ville gått til Maxbo eller et annet byggevarehus og kjøpt to kryssfinerplater (billige rester i dette formatet). Pakk bildet i bobleplast og tape de to treplatene på hver side og pakk inn i kraftig gråpapir. Sende med registret Posten-pakke. Det er liten sjanse for at dette skal gå galt.

2 Likes