Ønsker å kjøpe Sunday av Andreas Englund

Har veldig lyst på “Sunday” av Andreas Englund. Helst “collectors edition” (større enn vanlig). Gi en lyd hvis du har en til salgs, eller tips om hvor jeg kan finne en😊

Fineart har vel den store til salgs. Opplaget er lavt, så du må nok være tolmodig skal du finne den andre steder.

1 Like

Er litt skeptisk til aluminiumsvarianten🤔 Har du noe erfaring med det?

Ikke annet enn at du slipper de problemene du vil møte på med et vanlig trykk i denne størrelsen. Papir lever og rører på seg, og du vil mest sannsynlig slite med å få en tett og fin pp som varer over tid. Med en plate så slipper du det problemet. Dibond er kompositt - så den er ikke alt for tung heller.

1 Like

Tusen takk👍

1 Like

Ble litt glad da jeg så denne :slight_smile:

Lurte en stund på om jeg var “eneste” som var AE fan her inne hehe…
Har denne sjøl hengene rett bak meg, samt “Sitting” hengende i spisestuen (“Det ligner på bestefar” som småen sa første gang hun så det).

Lykke til i jakten… virker ikke som om det er noe som går “over en lav sko”

1 Like

Det er du ikke​:joy: Hvilken innramming har du? Jeg har kjøpt Octopus og Cops og vurderer litt pompøse gullrammer​:thinking::joy:

Veldig fornøyd med «Sitting» !

Lykke til på jakten, liker godt trykkene fra Andreas Englund :+1:

8 Likes

Sitting fikk en “old-style” ramme… Ser gammel ut, noe som passer bildet bra også :slight_smile:
ble meget bra (sliter med belysningen pga lyspæra i spisestuelampen gikk og det er bestillingsvare :S )

Sunday har en eikeramme (tror jeg), litt brun. Det passer veldig bra til fargene i bildet.
merk; mye gjenskinn i vedlagt bilde da det henger på hjemmekontoret, og har to flombelysende monitorer vis-a-vis…

Begge bildene har art-glass, men pga lysforhold ser det ikke slikt ut.


9 Likes

En av mine absolutte favoritter. Har både «Sitting» og «Paparazzi» hengende med lys eikeramme.

11 Likes

Tusen takk for at dere deler bilder! Jeg leverte inn mine to til innramming i går. Octopus får svart profilert ramme med sølv innerst og Cops får samme profil men med gull. Gleder meg! Jakten på Sunday fortsetter😊

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.