Ønskes kjøpt: Pøbel - Pipe Smoking Fisherman

Jeg skal forsøke å gjøre lang historie relativt kort:
Jeg kjøpte Pøbels Pipe Smoking Fisherman ved release i 2018. Det ble innrammet, men etter et år sprakk innrammingen opp. Jeg reklamerte på dette og rammemaker rammet inn bildet på nytt. Da jeg så fikk bildet tilbake var det en lang strek midt i bilde. Altså var bildet blitt skadet under ny innramming. Rammemaker sendte bildet til restaurering, men resultatet ble ikke bra. Nå forsøker rammemaker å få tak nytt bilde. Men siden dette drar veldig ut i tid, lurer jeg på om det er noen som kunne tenke seg å selge dette bildet slik at jeg snart kan få det på vegg igjen. Har du et liggende som ikke kommer på vegg? I så fall ber jeg gjerne rammemaker kontakte deg for kjøp.

Reklamasjonssaken startet i august/september, så begynner å bli ganske utålmodig. Vet at rammemaker også har forsøkt å komme i kontakt med kunstner - dog uten hell. Dersom du ikke har selve kunstverket for salg, men har andre tips til hvordan håndtere en sak som dette tar jeg gjerne i mot tips.

Ligger en ute på Finn.
Bare det at rammemakeren erkjenner og har gjort tiltak er jo veldig bra.
Håper det ordner seg

2 Likes

Sendte deg en DM :blush:

1 Like

Ja, så den der, men lurer på om den annonsen kanskje ikke er ekte da de sa de hadde forsøkt å komme i kontakt med en på Finn.

Ja, veldig glad for at de erkjenner at det er deres feil. Hadde bilde av verket før og etter innramming så hadde dokumentasjonen på min side. De har vært klare på at de skal ordne saken, så det handler mest om at jeg gjerne vil ha verket på veggen igjen så fort som mulig☺️

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.