Ønskes Kjøpt: Roamcouch - MOON CHILD

Ønsker å kjøpe Moon child av Roamcouch, edition of 150.

PM meg hvis du har et til salgs.

Enda ikke fått mitt eksemplar i posten, så tviler på at noen andre i Norge har fått sitt enda :slight_smile:

2 Likes

Får kanskje mitt imorgon :slight_smile:
DHL er meget treigt denne gangen.

2 Likes

Samma her. I lørenskog nå, brukt en halv evighet til norge

2 Likes

Kjedelig! Flott trykk, er nok verdt ventinga :slight_smile:

Ble det kun solgt på raffle, ell jeg som misforstod? Keen på å se det live

Samme her…har tatt sin tid :mantelpiece_clock:

1 Like

30minutters «lotteri» på siden til bottleneck gallery. Man måtte kjøpe lodd i webshoppen 0,- og vinnere fikk faktura tilsendt 15min etterpå med 15min betalingsfrist. God løsning for å luke ut boots og lignende.

1 Like

3 dager i Lørenskog :clap: :clap:

1 Like

Helt utrolig! Godt jobbet DHL

1 Like

+1 og tråden kan lukkes :slight_smile:

Jeg har enda ikke fått mitt og ikke hørt noe fra DHL heller. Mens andre allerede har fått fatt i på andrehåndsmarkedet, ørlite ironisk syntes jeg :slight_smile:

Fikk direkte gjennom Roamcouch så var ikke på andrehåndsmarkedet hvis du referte til meg.

2 Likes

Ikke fått mitt , men prøvd levert idag i postkassen :expressionless:.

Referte ikke til noen spesiell, sett en del for salg allerede. Noe som er helt uproblematisk i min verden :slight_smile:
Bare fant det litt morsomt at noen print allerede har hatt flere eiere og jeg har ikke mottatt mitt enda.
Amerikanerne fikk det etter 2 dager. Jeg har ikke engang fått bekreftelse på at det er sendt. Men pengene er gått fra konto så er litt små bekymret.

1 Like

Ja, det er litt spesielt! FIkk nettopp bekreftelse fra Dhl og kjøpte den av Roamcouch på lørdag.

Jeg fikk også mitt igjennom Roamcouch, og det ble forsøkt levert i min postkasse også - endte på det lokale postkontoret.

1 Like

Mitt er fremdeles på vei fra lørenskog til moss. Det har det vært siden onsdag.

Posten har blitt meeeget treige

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.